Mercedes-Benz Citan - versiunea germană a lui Renault Kangoo
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes-Benz a prezentat la începutul acestei săptămâni primele fotografii şi informaţii oficiale legate de noua utilitară a gamei. Denumit oficial Mercedes-Benz Citan, modelul este primul dintr-o serie care inaugurează colaborarea la nivel înalt dintre Daimler şi Renault-Nissan, Citan fiind de fapt un Renault Kangoo redesenat şi restilizat la interior.
Printre elementele stilistice reprezentative ale noului Mercedes-Benz Citan se numără o grilă proeminentă şi un logo cromat enorm, detalii pe care nu le regăsim de obicei în gamele de utilitare ale constructorilor auto. Blocurile optice amintesc vag de cele ale gamei actuale de modele de stradă Mercedes-Benz, în timp ce capota prezintă caracteristici preluate de asemenea de la modelele de serie dezvoltate recent de constructorul german, aşa cum sunt nervurile în V prezente în zona superioară.
Noul Mercedes-Benz Citan va fi disponibil în trei configuraţii diferite: compact, lung şi extra-lung. Pentru fiecare dintre cele trei configuraţii, clienţii vor putea să aleagă una dintre tipurile de caroserie şi aşezare a scaunelor disponibile: van (dubiţă), microbuz sau van-bus, un amestec al primelor două.
MOTOR PE BENZINĂ DE 115 CP
La nivelul motorizărilor, noul Mercedes-Benz Citan vine cu motoare turbodiesel ale căror puteri variază între 75 şi 110 CP, dar şi cu un motor pe benzină - o raritate în zona utilitară - care dezvoltă 115 CP. Cutiile au cinci sau şase trepte şi vin cu un levier amplasat sus pe consola centrală.
În plus, Mercedes-Benz Citan vine cu pachetul BlueEFFICIENCY în standard pe motorul pe benzină şi opţional pe cele diesel. BlueEFFICIENCY include Start-Stop, captarea şi reutilizarea energiei utilizate la frânare şi pneuri cu rezistenţă mică la înaintare.La nivelul siguranţei, noul Mercedes-Benz Citan vine cu ESP adaptiv, sistem care încorporează ABS, VDC (Vehicle Dynamic Control, pachet care corectează comportamentul subvirarator şi supravirarea), TCS (Controlul Tracţiunii) şi ASR.
via | Mercedes-Benz
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Acuma sa vedeti posesori de renault/dacia cum se lauda ca au componete de mercedes :))
oare chiar era nevoie de o micro-utilitara in gama mercedes
Viano si Sprinter erau suficiente....
Asa ca numai aveti pretentii ca din birjari si tractoristi cu Kangoo daramat aspirat sau Logan Van sa fiti oameni de afaceri...un om rational cumpara ceva mai mult decat o sigla, un roman nu.
il dai draq de leasing si le lasi masina pe cap si cumperi alta utilitara, NOUA la mai putini bani decat sprinterul ala.
succes pe draq, la flote de utilitare se da discount mare ca altfel nu renteaza pt nici o firma sa platesti mai mult
2 ani minim ai garantie la toti. si toti se bat sa aiba produse fiabile, ca sa vanda.
ah, piata din romania e cu mute sprintere SH, da, cu cine stie cate milioane de km la bord sau "rasucite prin decor". da, sunt dube de transport marfa convertite la transport persoane, luate eftin la licitatii, dupa ce li s-a terminat leasingu pe afara.
acolo se vand cu 20% din valoare initiala, ca doar asta e si valoare reziduala a masinii.
aceeasi marie cu alta palarie.
orice om de afaceri se face ceva pe sigla de pe masina, cat timp nu ii genereaza costuri suplimentare si nu ii imobilizeaza masina. si zau, daca ma uit la orice brand auto european de utilitare, nu e vreunul mai prost asa cu fiabilitatea. toate cara 2+tone chiar daca nu au voie decat 1 legal. ca e ford ca e reno, ca e iveco, le stiu pe toate si le vad cum sunt calarite, si fac fata foarte bine.
idem pe piata acestui citan. cine draq da bani in plus in romania pt un kangoo rebranduit?! ah, la firmele care au deja parteneriate cu mercedes si primesc discounturi impresionante, atunci da, o sa vezi citan si pe strazile mioritice, cumparate real la pret cu 10% mai mult de cat kangoo-uri
@afaceristul de mai devreme.
e o diferenta mare intre a face tunuri si smecherii si sa te numesti tu "afacerist" (asa zisul milionar de carton, larg raspandit in tara asta mafiota, si a face un plan de afaceri si a-l implementa, cu urmarirea amortizarilor si respectarea unor indicatori.
sigla conteaza doar la cartonisti, care nu stiu cum sa se umfle mai mult in pene.
si ca tot au venit toti neumblatii cu fraze de genul "va spun eu bueeey"...hai ca va spun si eu una: un om de afaceri cu o afacere infloritoare ia deciziile cele mai rationale, obtine profit din orice kkt micut, e zgarcit iar afacerea lui nu se tine de un fir de ata, in cazul de fata de imagine... afacerea merge pur si simplu ca e caddy, citan sau logan van. degeaba iei citan la salaori daca aia nu sunt prezentabili, mai bine investeste in oameni, da-le 2 milioane in plus, motiveaza-i decat sa iti cada injectoarele de logan la pret de Mercedes de pe Citan....adica, gandim si noi? asta face diferenta....calitatea nu cantitatea.