Mercedes-Benz Citan, modelul utilitar bazat pe Renault Kangoo, a primit două motoare noi şi o versiune cu şapte locuri. Aceasta din urmă se numeşte Citan Crewbus şi are trei rânduri de scaune, fiind gândită pentru companiile care au nevoie să transporte atât marfă, cât şi pasageri şi au nevoie de soluţii practice la interior. Versiunea Crewbus a lui Mercedes-Benz Citan va fi oferită pe piaţă începând cu anul viitor, preţurile urmând să fie anunţate în funcţie de disponibilitatea pe pieţele pe care este comercializată.
Pe lângă noua versiune de caroserie, Citan este oferit şi cu motorizări noi. Astfel, avem versiunea 111 CDI a lui Citan, echipată cu motorul diesel de 1.5 litri de la Renault, care livrează 110 CP şi 240 Nm. Aceasta este capabilă să accelereze de la 0 la 100 km/h în 12.3 secunde şi poate să atingă o viteză maximă de 170 km/h. Consumul mediu al acestei versiuni este de 4.4 litri la sută în versiunea BlueEfficiency, echipată cu funcţia Start-Stop. Gama Citan este oferită şi cu o motorizare alimentată cu benzină, botezată Citan 112, care preia motorul 1.2 TCe din gama Renault.
Aceasta livrează 112 CP şi este capabilă să ”facă suta” în 11.7 secunde. Cele două motorizări noi sunt cuplate unei transmisii manuale cu şase trepte, optimizată pentru un consum de carburant cât mai redus. În prezent, Citan este oferit în două versiuni de putere, de 70 şi 95 CP, ambele asigurate de motorul 1.5 dCi preluat de la Renault.Via Mercedes-Benz
0.9 tce nu este? :)
impresia mea este ca Mercedes nu stie sa faca masini de buget din care sa castige bani de aceea au apelat la Renault
P.S.: La imaginea 4, a fost fotografiata masina pentru urgente!
Ce a fost preluat de la Renault este doar blocul motor . Era nevoie de un motor cu cilindree mica.
Pentru cei ce spun ca motorul este 100% de " Logan ", de ce Citan are 3 ani fara limita garantie, de ce schimba distributia la 250.000 km , de ce are interval de revizie la 40.000 km ??.
Nu tot piese care vin de la diferiti furnizori de piese cf. specificatiilor date de Renault atunci cand au lansat in productie motorul ?!
Aberezi ! Nu e deloc doar blocul motor! Un bloc motor pt o capacitate de 1.5 litri puteau produce si ei singuri. E vorba aici de 50 de componente schimbate, printre care cele mai importante sunt alternatorul, intercooler-ul si compresorul climatizarii.
Asta pentru ca masinile lor au cu totul alti consumatori si alte dimensiuni interioare, experienta soferului trebuind sa fie intr-adevar premium.
Dar ATAT !
Intotdeauna depinde la ce nivel discutam: o companie mica sau mijlocie sau o corporatie de mld. pentru care imaginea e foarte importanta.
In cazul al 2-lea va alege Mercedes-Benz cu siguranta. Pe langa banii pe care-i dai pe sigla sunt si modificari care sa justifice aceasta suma suplimentara. Masini sunt pentru toate necesitatile, unii vor alege Renault, altii Mercedes.