Mercedes-Benz Citan a primit o nouă actualizare în ofertă, suplimentară față de cea aplicată în prima parte a acestui an. Vorbim despre introducerea unei noi motorizări în ofertă, un propulsor 1.2 benzină turbo de 114CP, care livrează un cuplu maxim de până la 205 Nm, precum și de introducerea unei transmisii automate cu șase trepte și două ambreiaje în compania acestui agregat. Cei de la Mercedes-Benz au reglat electronica motorizării astfel încât să livreze cei 205 Nm doar în treptele 2, 3 și 4 și doar pentru o perioadă de până la 20 de secunde. În plus față de aceste două noutăți, Mercedes-Benz i-a aplicat lui Citan mici îmbunătățiri la interior, toate pentru a-i face mai ușoară viața șoferului și a pasagerilor săi.
Vorbim despre un set de ceasuri de bord îmbunătățite, o manetă a frânei de parcare modificată pentru un plus de ergonomie și un mâner regândit pentru închiderea portierei din spate. Lista de dotări opționale alături de care este oferit Citan include sistem de navigație, climtatizare cu reglare automată, cameră video de marșarier cu afișaj integrat în oglinda retrovizoare centrală, plafon vitrat și trapă din sticlă, pe lângă dotările deja uzuale precum tempomat, limitator de viteză și altele.
Luna iunie a adus prima actualizare a gamei Citan din acest an, în cadrul căruia au fost instalate motorizări diesel Euro 6, funcție ECO, sistem de navigație în lista de opționale și disponibilitatea comandării trapei duble din sticlă pentru variantele cu ampatament mărit ale lui Mercedes-Benz Citan.
Tot în iunie 2015, Mercedes-Benz a redenumit variantele de persoane ale lui Citan cu sufixul Tourer, în loc de "crewbus", pentru adaptarea la nomeclatura utilizată de Vito.Via Daimler
S-au grabit sa o lanseze, fara sa gandeasca un interior calumea, daca gandeau putin, puteau sa aranjeze frumos bordul, cat sa incapa un ecran MAI MARE decat 3,5 inci, pe care te chinui sa il vezi in timpul mersului