Mercedes-Benz C-Klasse Estate: primele imagini oficiale ale break-ului german

de Sebastian Toma
Miercuri, 21.05.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-Benz a prezentat astăzi versiunea break a celei de-a patra generaţii a lui C-Klasse, lansată la rândul său anul trecut.

Mercedes-Benz C-Klasse a primit o versiune Estate, care va fi disponibilă pe piaţă începând cu toamna anului curent. Modelul german prezintă un aspect similar cu cel al berlinei, până la montanţii B fiind identic cu sedanul. În comparaţie cu generaţia precedentă a lui C-Klasse Estate, modelul înlocuitor este mai lung cu 96 de milimetri, lăţimea a crescut cu 40 milimetri, iar ampatamentul a crescut cu 80 de milimetri. Datorită modificărilor, pasagerii din spate se bucură de mai mult spaţiu pentru picipare, cap şi umeri. Portbagajul şi-a mărit şi el volumul, totalizând 490 de litri cu bancheta spate ridicată şi 1.510 litri cu bancheta pliată. Spre comparaţie, un BMW Seria 3 Touring vine cu un volum al portbagajului de 495 litri cu bancheta sus, respectiv cu 1.500 de litri odată ce a fost pliată bancheta.

Preţuri Mercedes-Benz C-Klasse în România: start de la 34.100 euro

Urmareste Automarket
Versiunea Estate a lui C-Klasse beneficiază de aceeaşi platformă tehnică implementată pe berlină şi este cu 65 de kilograme mai uşoară decât predecesoarea sa datorită acestui element.
În premieră în segment, modelul este oferit opţional şi cu o suspensie pneumatică Airmatic, cu funcţie de reglare automată a nivelului. În standard, maşina are tracţiune spate, dar vor fi oferite şi versiuni cu tracţiune integrală, programate să fie lansate ulterior. O altă noutate importantă la C-Klasse Estate este la nivelul banchetei spate, care este fracţionată 40/20/40 şi are spatare care pot fi pliate electric.

TEST DRIVE MERCEDES-BENZ C200

Cel mai mare C-Klasse Estate oferit vreodată are cinci moduri de conducere, de la Comfort şi ECO la Sport +.

Mercedes-Benz Clasa C: informaţiile şi fotografiile oficiale

Esential 3.8 litri la sută va fi consumul mixt al lui C300 Estate BlueTEC Hybrid, versiune care va fi disponibilă din 2015.
333 CP va oferi cea mai puternică motorizare din gama C-Klasse Estate.
156 CP livrează propulsorul de bază din gama C-Klasse Estate.

În premieră pentru acest model, hayonul poate fi comandat cu sistem de deschidere electric fără atingere, acesta funcţionând, la fel ca la alte mărci, prin mişcarea piciorului în dreptul unor senzori din bara de protecţie spate pentru închiderea/deschiderea portbagajului. Break-ul din gama C-Klasse prezintă şi o funcţie specială a sistemului multimedia, care îi permite şoferului să pre-programeze sistemul de climatizare şi să verifice nivelul de carburant de la distanţă. Acest serviciu va fi oferit pe aproape toate modelele din gama Mercedes-Benz în viitorul apropiat.

Mercedes C-Klasse - detalii şi imagini ale noului pachet AMG

Gama de motorizări a lui C-Klasse Estate include doar patru unităţi la lansare.

Ulterior, vor fi oferite versiuni hibride şi modele cu tracţiune integrală. Toate motorizările din ofertă respectă normele Euro 6, au sistem Start-Stop în standard şi sunt mai economice decât predecesoarele lor, media reducerii consumului fiind de până la 20%. La fel ca la modelele rivale, şoferului i se pun la dispoziţie mai multe moduri de conducere. În cazul lui C-Klasse, acestea sunt: Comfort, Eco, Sport, Sport + şi Individual. Sistemul de direcţie variabilă de la Mercedes-Benz este oferit standard, iar lista de opţionale include, la fel ca la C-Klasse Sedan, numeroase elmenete oferite în gama S-Klasse.

EuroNCAP: Patru stele pentru noul Hyundai i10 şi cinci stele pentru Mercedes-Benz C-Klasse

Via Mercedes-Benz

Comentarii (7)

  • HECTOR
    da...primul break frumos cu adevarat,marca mercedes.
    16 1
  • Arata bine. Nu mai e drik-ul de odinioara. O evolutie in bine ! Bvo Benz !
    16 1
  • Suleyman
    L-am vazut de ceva vreme pe site nemtesc. Arata foarte bine. Singurul lucru care nu-mi place este tabletica aia chinezeasca. Nu puteau sa puna o navigatia retractabila/pliabila sau sa o integreze cumva in bord ?
    9 8
  • @Suleyman
    Asa este ! La acest capitol, Audi le da clasa (cum se spune in popor :))...
    11 17
  • frumos, frumos si iar frumos.
    in ultima vreme mercedes face niste masini superbe, au un design mult peste rivalii traditionali, bmw si audi.
    oricat de mult mi-ar place bmw, cand te urci in mercedes e alta viata, si vizual si in ceea ce priveste confortul.
    10 5
  • Andrei
    Elegant,din cate am citit e si ceva mai spatios decat generatia anterioara.
    @ Suleyman @ Scorpionul.negru sunt de parere ca tabletica aia e un inceput bun pentru ceea ce va urma, nemtii nu se copie unii pe altii,daca la Audi iese din bord -reprezinta Audi, la Mercedes inceputul a ceva frumos este tabletica aia deocamdata, nemtii au coloana vertebrala, de la koreeni m-as astepta la copii,unele deja is pe piata, nu-s chinezi sa copie motamo,dar fura unele elemente si le mai modifica ei putin....de ce au inflorit si in electronica...eu si in ziua de azi mi-as lua un Sharp in detrimentul unui Samsung.
    5 1
  • @Andrei
    Nici eu nu vreau sa se copieze unii pe altii. Dar in cazul asta, nu m-ar fi deranjat ! Chiar arata rau tableta aia....zici ca e pusa in suport si nu e integrata in masina.
    3 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru