Bazat pe nivelul de echipare Avantgarde, noul model va beneficia de logo-uri speciale Edition 1 la nivelul aripilor, va avea parte de jante de 19 inch, vopsite în gri Himalaya, şi va dispune de o largă paletă de culori pentru caroserie: negru, alb polar, argintiu palladium, negru obsidian, argintiu iridium, argintiu diamond, alb designo diamond şi tenoritgrau.
Interiorul vine şi el personalizat cu o tapiţerie din piele Nappa, folosită şi pentru a îmbrăca bordul. Plafonul vine şi el îmbrăcat în textil, în vreme ce covoraşele sunt din velur. Pragurile dispun de un logo Mercedes-Benz iluminat, iar volanul standard este înlocuit de unul AMG, cu trei spiţe, îmbrăcat şi el în piele Nappa. Pielea folosită pentru scaune va fi de culoare albă sau neagră şi va avea cusături diamantate.Vânzările noului Mercedes C-Klasse Edition1 vor demara în prima săptămână a lunii aprilie.
In primul rand, manutele rosii nu le-ai luat de la mine :) Chiar daca pentru mine si tine nu conteaza voturile :) faptul ca ai alte pareri, e mai mult decat ok daca le exprimam civilizat.
In legatura cu interioarele, de gustibus non disputandum. Probabil ca imbatranim si tindem sa ne agatam de ceea ce suntem obisnuiti. Totusi, gandeste-te ca generatiile tinere vin din urma tot mai puternic si tot mai multi numeric. Literalmente. Generatiile astea nu stiu absolut nimic de rigla si creion, de calcule mentale, de planseta de desen, comunism etc. Pur si simplu au alte mijloace la indemana si traiesc in alta societate.Si nu e nimic rau in asta. Nici mie nu mi-ar place sa mai desenez cu rigla si creionul. Sau mai bine zis n-ar mai fi eficient oricat de romantic ar parea la ora actuala.
La fel si cu supertehnologizarea. Baietii au mutat schimbatorul de viteze pe volan, frana de mana la picior :) (sau la buton) iar spatiul devenit dintr-o data disponibil permite un design mult mai curat si poate face loc chiar si unui minuscul touch pad. Comenzile sunt comasate acum la butonul central sau pur si simplu ai voice command. Ceea ce iarasi nu-mi displace. Vrem sau nu, asta e lumea moderna si la ora actuala asta se cauta. Iar Mercedes si altii trebuie sa tina pasul cu tendintele prezente si mai mult decat atat, sa impinga imaginatia dincolo de prezent, sa aduca inovatii folosindu-se de ultimele cuceriri din domeniul ingineriei, telecom, samd.
Te inteleg ce vrei sa spui, dar crede-ma ca daca ai petrece o vreme la volanul unei astfel de masini ti-ai schimba complet parerea. Si asta ti-o spune un tip care nu se arunca orbeste la toate fitzele si "trendurili" facebook, gaming, smartphones, etc.
Daca este sa ma raportez la Mercedes, capodopere precum seria Cobra nu se vor mai naste cat va dura vesnicia si nici dupa aceea! In asa ceva am avut negraita onoare sa-mi asez nobilul popou, nu in monumentele actuale de "eficienta/economie/confort" (ah, am uitat sa pomenesc de buclucasa fiabilitate :D)...Poftim de rumega la cina: http://www.youtube.com/watch?v=9A_3FfelVV8
Cat despre "iubirea mirifica" pe care mi-o nutresc multi automarkeţi (sau autorakeţi?), nu ma impacientez deloc. Precum am specificat la sfarsitul anului trecut, @inexorabil va deveni altul pe parcurs...Adica ferm si, totusi, tolerant. Inconfundabil si, totusi, solidar. Detasat si, totusi, atent...
PS: Pentru sinceritatea dezarmanta pe care a dovedit-o, ii multumesc sincer lui...Dracu, desi, la prima impresie, o asemenea formulare ar friza ridicolul :)
Din pacate dupa ce te obisnuiesti cu SUV greu te mai tenteaza ceva mai mic....
Oricum ca aspect as plasa-o imediat dupa CLS....