Mercedes-Benz ar putea renunţa definitiv la motorizările V12 pentru SL
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes-Benz ar putea renunţa definitiv la motorizările V12 pentru gama SL, dacă nu chiar pentru întregul portofoliu. Motorizarea a dispărut deja din oferta SL, versiunile SL600 şi SL65 AMG nemaifiind oferite de cei de la Mercedes-Benz. În versiunea de top, motorul V12 de 6.0 litri oferea 612 CP şi 1.000 Nm (limitat electronic), forţă pe care o distribuia roţilor din spate ale lui SL65 AMG printr-o transmisie automată cu cinci trepte, singura suficient de rezistentă pentru nivelul de cuplu motor furnizat.
Cei de la Mercedes-Benz par să fie constrânşi de împrejurări să renunţe la această motorizare, dat fiind faptul că sunt marca premium cu cele mai ridicate emisii de CO2 din Europa. Într-un studiu realizat de organizaţia europeană JATO Dynamics, marca din Stuttgart ocupă ultimul loc între mărcile prezente în Europa la acest capitol, media emisiilor de CO2/km pentru modelele constructorului german fiind de 172.2 de grame CO2/km. Celelalte două mărci germane premium se află la egalitate, cu emisii mai coborâte decât cele ale Mercedes. Vorbim de 152.9 grame CO2/km, valori atinse fie datorită tehnologiilor noi (în cazul BMW), fie datorită lansării unui model mic de oraş (în cazul Audi cu noul A1).
Pe penultimul loc în acest clasament se află Volvo, suedezii reuşind însă cea mai mare scădere a mediei emisiilor în raport cu anul 2009 (-13.8 grame CO2/km, până la 157.4 grame).Cei de la Mercedes-Benz au trecut deja printr-o etapă de downsizing, renunţând la unitatea V8 de 6.2 litri pentru versiunile 63AMG ale unor modele în favoarea unui motor V8 twin-turbo de 5.5 litri care poartă acelaşi indicativ. Gama de motorizări V8 de la Mercedes-Benz şi-a redus cilindreea, în timp ce nivelul de putere a crescut, iar emisiile CO2 şi consumul de carburant au fost reduse semnificativ.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)