Mercedes-Benz actualizează gama Citan: start-stop în standard, diesel-uri Euro 6 şi noi opţionale

de Sebastian Toma
Miercuri, 13.05.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-Benz a operat câteva îmbunătăţiri în gama Citan, aplicabile tuturor modelelor livrate după 1 iunie 2015. Printre altele, toate motorizările respectă norma Euro 6, au Start-Stop în standard şi 20 Nm în plus.

Mercedes-Benz Citan, modelul utilitar ar mărcii germane cu platforma preluată de la partenerii de alianţă de la Renault-Nissan, primeşte o actualizare începând cu luna iunie a anului curent. Toate motorizările din ofertă vor respecta norma Euro 6 şi se vor bucura de acest lucru fără să necesite un sistem de aditivare cu AdBlue. Altfel spus, unitatea cunoscută publicului sub numele de 1.5 dCi din oferta mărcilor Dacia, Renault şi Nissan a putut fi convertită la nivelul de mediu Euro 6 doar printr-o actualizare la convertorul catalitic şi prin câteva reglaje ale propulsorului. În plus, toate motorarele lui Citan se bucură de pachetul BlueEfficiency în standard, care aduce funcţia Start-Stop şi reduce consumul mixt la 4.3 litri la sută, iar cuplul maxim a cerscut cu 20 Nm.

Varianta actualizată a lui Mercedes-Benz Citan poate fi comandată acum cu noi dotări şi echipamente. Vorbim despre posibilitatea comandării unui scaun de pasager faţă dublu, în stil banchetă, un sistem de navigaţie de fabrică, un plafon panoramic din sticlă şi o cameră video de marşarier. Aceasta din urmă are afişajul în interiorul oglinzii retrovizoare centrale.

Mercedes-Benz a operat şi o modificare de denumire în gama Citan, versiunea de pasageri a modelului fiind denumită Tourer.

Aşa arată sistemul de navigaţie al lui Mercedes-Benz Citan.

Urmareste Automarket
Varianta Tourer cu ampatament mărit a lui Mercedes-Benz Citan poate fi comandată şi cu un plafon din sticlă special, care prezintă această suprafaţă şi deasupra locurilor din spate.
Sistemul de navigaţie folosit de Citan nu este preluat de la partenerii de la Renault-Nissan, fiind vorba despre o unitate cu un afişaj cu diagonala de 3.5 inch. Spre comparaţie, în gama Dacia este oferit sistemul de navigaţie MediaNav, care are diagonala dublă, de şapte inch, adică 18 centimetri. Pe de altă parte, în gama Dokker nu este posibilă comandarea unui sistem de climatizare cu reglare automată, a unei camere video de marşarier şi a unui plafon panoramic din sticlă, printre altele.

Via Mercedes-Benz

Comentarii (5)

  • Nu inteleg un lucru.
    Cum ii dau norma mai buna si putere mai multa ? Dar totusi par cam cam limitate fata de unu care "sufla" fara dpf, fara catalizator.
    2 0
  • Aceasta masina nu isi merita emblema Mercedes-Benz pe capota!

    Tehnica preluata aproape in intregime de la Kangoo.
    Bordul arata oribil, mai prost decat la Kangoo sau chiar Dokker, mai degraba seamana cu cel de la Solenza.
    Pana acum nu a oferit display color cu navigatie, desi Dokker avea dinainte de aparitia Citan-ului, iar acum iti pune un rahatel de 3.5 inci la care nu vezi mai nimic.
    9 2
  • caroseria asta de reno si motor....era sa uit, cu sigla mercedes e de-a dreptul jenant pt pretentiile mercedes
    9 2
  • Tembelus Rex
    Bai nene daca nu va place ....nu va place si basta.....nu va baga nimeni mana in buzunar ....oricum e ridicol de fiecare data cand apare masina asta trebuie sa aveti ceva de comentat........va sta la dispozitie restul gamei sau daca nu, concurenta are si ea ceva de spus.......

    Oricum nu va cumparati voi masini din astea, ma refer la genul asta de mini carausi ........voi iubiti sedanurile si SUV-urile ....luati-le pe alea......cat despre Citan daca nu va place binevoiti a face o cheta de la unul de la altul si luati-mi mie unul....chiar mi-ar face trebuinta fiindca am o masina cam inghesuita si vechiuta......nu-mi permit in zeflemea sa dau cu usa de perete la dealer si sa ma duc cu traista de bani (oricum el te trimite la banca sa depui banii in cont, ca doar nu te duci ca la piata sa cumperi cartofi...si mi se pare normal) sa cumpar un Citan .....nu am posibilitati desi muncesc suficient de mult........astept ....poate din marinimia voastra va faceti mila si de un biet muritor de rand.....vreau sa radeti de mine cand ma vedeti in Citan si voi sa fiti la volanul unui S, GLE, GL, X6, X5,7, 5, A8, Q7 etc. ....ce ziceti radeti de mine cu un Citan pe platforma Renault?
    7 0
  • Tembelus, nu am zis ca ar fi o masina rea, ci doar faptul ca gasesti (aproape) aceeasi masina, la un pret mai mic, cu un bord mai bine aranjat, la standul Renault sau chiar Dacia. Adica Citan nu isi merita banii si emblema MB.
    Din cauza bordului, care mi se pare neergonomic. Cat despre design-ul exterior, da-l in pana mea. Petreci cel mai mult timp in interiorul masinii, conducand-o. Eventual cand urci in ea ii mai admiri geamurile laterale de Kangoo.
    8 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru