Esential
4 | romani au comandat deja un Mercedes-Benz SLS 63 AMG. |
178.310 | euro este pretul de pornire al supercar-ului SLS 63 AMG cu toate taxele incluse. |
563 | CP dezvolta motorul V8 aspirat de 6.208 centimetri cubi al acestui model. |
4 | romani au comandat deja un Mercedes-Benz SLS 63 AMG. |
178.310 | euro este pretul de pornire al supercar-ului SLS 63 AMG cu toate taxele incluse. |
563 | CP dezvolta motorul V8 aspirat de 6.208 centimetri cubi al acestui model. |
Germanii de la Mercedes-Benz au organizat ieri seara lansarea oficiala a lui SLS AMG pe piata din Romania. Modelul era deja disponibil pe piata de cateva saptamani, iar patru clienti si-au comandat deja un exemplar. Urmasul iconic al celebrului 300SL "Gullwing" are un pret de pornire de 149.000 de euro fara TVA, pretul cu toate taxele incluse fiind de 177.310 euro. Supercar-ul german este echipat cu un motor V8 de 6.208 centimetri cubi care dezvolta 563 CP la 6.800 rpm si ofera un cuplu motor de 650 Nm la 4.750 rpm.
In ciuda performantelor deosebite, motorul lui SLS 63 AMG respecta normele Euro 5, ceea ce inseamna ca proprietarii acestui model nu platesc nicio taxa la prima inmatriculare in Romania. Noul Gullwing poate sa accelereze de la 0 la 100 km/h in doar 3.8 secunde, in timp ce viteza maxima pe care o poate atinge este limitata electronic la 317 km/h. Consumul mediu de carburant al acestui model este de 13.2 litri la 100 km parcursi. Supercar-ul de 1.620 de kilograme are o distrbutie a greutatii de 47/53 fata/spate, ceea ce ofera cea mai buna dinamica de conducere din punctul de vedere al inginerilor auto.
Noul supercar din Stuttgart este echipat cu o transmisie AMG SpeedShift DCT 7, echipata cu sapte trepte si ambreiaj dublu. Diferentialul spate cu alunecare limitata asigura tractiune optima in orice conditii. Sistemul ESP al acestui model functioneaza pe trei niveluri in echiparea standard, iar in momentul in care soferul decupleaza ESP-ul dar apasa frana de serviciu, sistemul de siguranta va reporni toate functiile sale pentru un plus de control si siguranta.
Aceasta transmisie permite schimbari extrem de rapide ale treptelor de viteza fara a intrerupe fluxul de putere, o schimbare avand loc in mai putin de 100 de milisecunde. Transmisia are patru moduri in care poate functiona – C, S, S+ sau M impreuna cu functia Race Start. In modurile Sport, Sport plus si Manual functia automata de debraiere este activa, toate modurile pot fi selectate in mod convenabil printr-un buton rotativ de pe unitatea de comanda AMG.Via | Mercedes-Benz
Am 7,5 miliarde sa dau pentru o masina si ma bucur ca nu platesc taxa de inmatriculare.
Thuamne!!!