Mercedes-Benz A-Klasse, prima imagine neoficială a noului model
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Un ciclist din Olanda a surprins noul Mercedes-Benz A-Klasse în cadrul unei excursii în Insulele Canare. Modelul german este aşteptat să debuteze la Salonul Auto de la Geneva din luna martie, iar aspectul exterior este foarte apropiat de cel al conceptului prezentat în 2011. La fel ca în cazul noului B-Klasse, noul A-Klasse foloseşte platforma MFA, iar gama de motorizări este aştepată să fie apropiată. Gama de motorizări otto va include cinci propulsoare care oferă între 109 şi 204, în timp ce diesel-urile oferă între 122 şi 204 CP.
Directorul de design al mărcii Mercedes-Benz, Gorden Wagener, a confirmat faptul că aspectul lui Vision A Concept este "realist" în raport cu viitorul A-Klasse. Singurele elemente schimbate faţă de concept sunt blocurile optice, grila faţă, forma geamurilor laterale şi numărul de portiere. Cei de la Mercedes-Benz au făcut eforturi serioase să păstreze forma plafonului şi interiorul prezentat pe concept.
Cei de la Mercedes-Benz îşi propun să ofere un nivel superior de calitate odată cu noul A-Klasse, materialele şi finisajele urmând să fie cel puţin la fel de bune ca ale unui C-Klasse.
Totodată, noul A-Klasse îşi propune să devină primul automobil de serie cu aplicaţii pe care le poate descărca singur, permiţând îmbunătăţirea experienţei de la bord cu doar câteva mişcări.Via | WorldCarFans
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
suficient de modern suficient de frumos si de sobru
probabil vor avea 1-2 variante ale 1.6dci si 1-2 variante ale motorului CDI de 2.14litri.
auzi tu.. finisaje de C-class ... de unde ... toti fanii stiu ca de acum Mercedes va avea calitatea Renault, ca sa poata sa se bata de pe pozitii de egalitate cu Audi si BMW.
La Geneva vor intra 2 "actori" puternici in "scena": noul A3 si noul A Class.
Alaturi de Seria 1 (sg model cu tractiune spate din segment) lupta va fi la "cutite".
Vor fi si motorizari mai puternice, bineinteles, pana la AMG-ul si motorul preconizat de 2 litri si peste 300 de cai.
Niciun motor din cele amintite mai sus nu este facut in colaborare cu Renault.
Daca Mercedes ar avea nevoie si ar face un motor in colaborare cu Renault s-ar duce dracului toata imaginea Mercedes, parerea mea! Eventual, Renault sa introduca motoare de pe Merc, ca sa-si imbunatateasca imaginea.
Nu vad nimic rau in miscarea celor de la Mercedes-Benz. Se asociaza cu cei mai buni pt a creste competitivitatea si a invinge concurenta directa. Scut pe doi - ii duce bila!
Cine a declarat lider motorul de 1,6 dci de la Renault? Tu, poate! Lider, in opinia celor mai multe publicatii de specialitate este 1,6 diesel de la PSA, la acea cilindree.
Ce miscare visezi tu la Mercedes? Nu exista nicio colaborare la motorizari deocamdata si in niciun caz in sensul ca un model Mercedes sa fie echipat cu motorizare Renault.
De ce ar pune 1,6 Renault cand are un 1,8 mai puternic si mai performant?
Ce sa faca cu "tractoarele" de 2,5 si 2,3 uzate tehnic si moral, cand are
mult mai economicul si performantul 2,1 cdi biturbo de 204 cai?
Sa nu mai vorbim de arhicunoscutul 2,2 cdi in vreo 3 variante de putere ce este o legenda printre sutele de mii de taximetristi din Germania care-l folosesc pe E-Class, in ceea ce priveste fiabilitatea si consumul mic.
La categoria "grea", de peste 3000 cmc nici nu mai are rost sa vorbim.
Prin urmare, esti cam paralel si vorbesti in necunostinta de cauza. "Scut" pe doi, nu prea te duce bila!
Ai auzit de raport emisii / consum / performante vs. cilindree? Eh aici e lider 1.6 dci ! Fie ca-ti convine tie sau nu!
"De ce ar pune 1,6 Renault cand..." Aloooo! deja au stabilit strategia si au pus 1.6 dci pe lista! Esti pe dinafara ! Punctele cooperarii le poate vedea oricine alfabetizat cu internet... clasa mini / mica, motoare 3, 4 cilindri, electrice, vehicule comerciale etc etc.
http://www.sfin.ro/articol_21852/noile_motoare_renault_1_6_dci_vor_echipa_mercedes_a_si_b_klasse.html
La categoria "grea" (ca sa te citez), Renault-Nissan are deja un motor performant - 3.0 dci cu pana la 550 Nm. Esti incorigibil !!