Mercedes-Benz a creat un nou vehicul experimental pentru siguranta
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes a construit cel de-al doilea model experimental al sau din ultimii 25 de ani. Mercedes ESF 2009 este bazat pe modelul S-Klasse W221 si are scopul de a integra toate inovatiile Mercedes in materie de siguranta si de a le prezenta pentru a sublinia provocarile pe care le infrunta inginerii Mercedes atunci cand dezvolta astfel de tehnologii. Inginerii Mercedes au implementat toate inovatiile create de ei in materie de siguranta pe un S400 Hybrid.
Pentru a putea permite vizualizarea modului de functionare ale acestor sisteme de siguranta, Mercedes a incorporat nu mai putin de opt ferestre de vizitare in capota, barele de protectie si in usi. Scopul inginerilor Mercedes a fost de a face "vizibila" siguranta oferita de tehnologia de pe modelele sale. Primul vehicul care prezinta
Modelul are un compresor de aer in portbagaj, care umfla airbag-urile si recipientele cu aer pentru sistemul PRE-SAFE Pulse si pentru pernele amplasate intre scaune. Pentru a putea controla toate sistemele de siguranta, S-Klasse a avut nevoie de o instalatie electrica reproiectata complet, care este controlata prin intermediul unei telecomenzi fara fir.
Inginerii Mercedes au creat doua exemplare ESF: unul dintre ele este utilizat in scopuri demonstrative, fratele sau geaman fiind folosit pentru secventele dinamice de conducere.
Via | AutomobilesReview
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a făcut un nou raport cu cele mai sigure mașini testate în 2024. Modelul care a fost desemnat cel mai bun performer a fost noua generație Mercedes-Benz Clasa E. (16.01)
-
Lamborghini a inițiat o campanie de rechemare pentru Revuelto. Campania vizează două exemplare ale modelului exotic care prezintă un risc de incendiu. (03.01)
-
Kia a fost nevoită să inițieze o campanie de rechemare pentru SUV-ul EV9 în Statele Unite. Aproape 23.000 de exemplare sunt vizate de o problemă cu prinderea scaunelor din spate, ale căror șuruburi de prindere lipsesc. (31.12)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
Viitorul este Carbonul si Cauciucul.
Stima
turbinele nu "se rupe" iar consumul de ulei nu are nici o legatura cu siguranta. cat despre "feabilitate"... hai sa fim seriosi