Mercedes-Benz 540 K Special Roadster ar putea prelua titlul neoficial de "Cel mai scump automobil din lume" de la Ferrari cu un exemplar 540 K von Krieger Special Roadster din 1936. Modelul respectiv va fi vândut de Gooding&Company, casa de licitaţii care a vândut cea mai scumpă maşină din lume în 2011, un Ferrari 250 TR Prototype din 1957, care a fost tranzacţionat pentru suma de 16.39 milioane de dolari la Concursul de Eleganţă de la Pebble Beach.
Exemplarul vândut la licitaţie a fost construit special pentru familia regală prusacă în 1936. Modelul a fost trimis în Elveţia de Baronesa Gisela von Krieger pentru a evita problemele legate de Cel de-al Doilea Război Mondial, după care maşina a fost trimisă în Statele Unite ale Americii, unde a fost condusă de Baronesă pe perioada în care aceasta a locuit în America. Ulterior, Baronesa von Krieger s-a întors în Elveţia şi a lăsat roadsterul din 1936 în SUA, automobilul fiind găsit abia după patru decenii.
Actualul proprietar al lui Mercedes-Benz 540 K von Krieger Special Roadster a preluat automobilul într-o veritabilă capsulă a timpului, modelul nefiind atins de când Baroneasa von Krieger l-a părăsit într-un garaj în urmă cu patru decenii. Modelul avea la bord mânuşile din mătase ale Baronesei, mucuri de ţigară fumate de aceasta şi câteva hărţi. Noul proprietar al modelului l-a restaurat în stare de concurs, respectând cu stricteţe caracterul istoric al automobilului.Via Autoblog
Vad ca esti la statutul de "fan". Iti sugerez sa inaintezi la statutul de posesor de masina, apoi de posesor de masini, apoi la statutul de sofer care a vazut multe. Poate undeva pe acel drum al "cunoasterii" o sa iti mai ponderezi parerile si o sa lasi pe ceilalti sa fie "fani" ai masinilor nemtesti fara sa arunci cu injurii in permanenta.
Scuze atunci, dar ai zis dupa primul, era mai bine daca ziceai ...de la primul, pt ca dupa primul este al 2-lea.
Interesant top, Daewoo si Fiat inaintea lui Volvo, Jaguar,( nu mai zic Bmw ca e clar nefiabil cica) si tot asa...Si repeti aceeasi greseala, Mercedes nu era sa intre in faliment din cauza Cobrei si asta era acu vreo 30 de ani, nu acum cativa ani
Ok, nu am intrat intr-un service, fiecare cu fixatiile lui, dar inainte sa incepi sa numeri marcile prin service gandeste-te care este raportul masini japoneze vs masini nemtesti sau frantuzesti, pe strazi, cand e raportul si de 1 la 10 e cam exagerat sa te miri ca ce rar vezi marca X la reparatii ca s-a stricat nu stiu ce. Oricum este un pas inainte ca n-ai mai pomenit de VW cum faceai pana acum iar specialistii aia sunt cumva aia vestiti englezi care cerceteaza orice? pt ca daca pun Fiat inaintea Volvo ca fiabilitate este f ciudat, dar asa o fi