Mercedes are un nou slogan: "Cel mai bun sau nimic"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
"Cel mai bun sau nimic" este noua filozofie pe care se bazează germanii de la Mercedes. Noul motto al constructorului din Stuttgart a fost gândit pentru a exemplifica mai bine adevăratele valori ale brandului: perfecțiune, fascinație și responsabilitate. Odată cu noul slogan, Mercedes va începe și o campanie media care va "invada" internetul, presa scrisă si posturile de televiziune.
Trecerea la "Cel mai bun sau nimic" coincide cu prezentarea planurilor brandului pentru anul viitor, când Mercedes va aborda în forţă segmentul premium prin introducerea a 16 noi modele. Constructorul din Stuttgart plănuiește să aducă pe piața versiunile de serie A-Klasse E-Cell, B-Klasse F-Cell, alături de un Smart Fortwo electric. De asemenea, Mercedes va dezvălui începând cu această toamnă o nouă generație de propulsoare V6 și V8, denumită BlueDirect. Propulsorul V6 de 3.5 litri aspirat direct va fi capabil să producă până la 301 cai putere și va putea dezvolta un cuplu motor maxim de 368 Nm.
Motorul V8 twin-turbo de 4.6 litri va livra 429 de cai putere și va dezvolta un cuplu motor de 700 Nm. Noile propulsoare V6 și V8 vor fi capabile să ofere un consum de carburant mai mic cu 24 de procente decât vechea gamă de motoare. În plus, Mercedes va introduce pe majoritatea modelelor sale funcția start&stop, concepută pentru a reduce consumul urban.
via | Mercedes
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Apoi cayman turbo s nu exista, te refereai cayenne la care modelul turbo s inca nu a aparut nici el, insa care cu ai sai "doar" 500 de cai cam bate concurenta...
In realitate nu ca in NFS care are cai mai multi si care "baga" cel mai mult.