Mercedes ar putea face o ediţie limitată a lui G-Klasse: G65 AMG
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nemţii de la Mercedes-Benz şi-ar putea lua adio de la G-Klasse în stil mare. Legendarul off-roader ar putea fi echipat cu un motor V12 de 6.0 litri, modificat de cei de la AMG. Rezultatul ar fi numit G65 AMG şi va dezvolta 612 CP şi 1.000 Nm, informează olandezii de la Autoblog.nl. Spre comparaţie, vârful gamei actuale G-Klasse, modelul G55 AMG, este echipat cu un motor V8 de 507 CP şi 700 Nm. Unitatea are o cilindree de 5.439 centimetri cubi şi oferă cuplul maxim între 2.750 rpm şi 4.000 rpm.
Un Mercedes-Benz G55 AMG are nevoie doar de 5.5 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, în timp ce viteza maximă este de 210 km/h. Modelul are o cutie automată cu cinci trepte, beneficiază de tracţiune integrală şi este unul dintre cele mai rapide off-roadere veritabile de pe piaţă. Performanţele sunt foarte bune dacă luam în vedere masa de 2.450 kilograme şi forma deosebită a modelului, care are coeficientul aerodinamic al unei cărămizi. Consumul mediu al lui G55 AMG este declarat la 16.3 litri la sută.
În cazul în care o asemenea versiune ar fi pusă la vânzare, cei de la Autoblog.nl spun că ar costa 220.000 de euro fără taxe. Producţia va fi limitată la 200 de unităţi, pentru a asigura exclusivitatea modelului.
În mod surprinzător, cei de la Brabus nu au anunţat încă un pachet de acest gen pentru G-Klasse, din moment ce vorbim de ”cântecul de lebădă” al acestei legende automobilistice.Via | Autoblog.nl
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Comparati masina asta pe teren cu un G350 CDI si o sa vedeti ca nu este o mare diferenta intre aceasta si un X6 de cocalar..
Ce liniute interesante ar fi.Daca G55 face 5,5 sec pana la 100km/h atunci gandeste-te la un motor V12.
Daca, consumul mediu este undeva la 16.3% , atunci la noi in Romania, o sa consume lejer 20%, ceea ce nu este cam placut in ziua de azi.
Nu cred ca daca iti permiti sa dai 220k pe o masina te intereseaza cat consuma.Eventual in cazul in care te gandesti sa pleci intr-o calatorie lunga si te framanta ideea ca nu o sa fie destule benzinarii pe-aproape.
In legatura cu diesel sau benzinar,e o chestie de preferinte.