Mercedes ar putea diferenția consumul și emisiile modelelor în funcție de stilul de condus: "Vrem să oferim date mai realiste"

de Daniel Popescu
Luni, 05.02.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes analizează varianta de a prezenta mai multe valori pentru consum și emisii în funcție de stilul de condus adoptat, întrucât testul oficial WLTP nu ia în calcul astfel de parametri.

Standardul NEDC pentru măsurarea consumului și a emisiilor mașinilor este înlocuit începând din toamna anului trecut de noul test Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure (WLTP), la care se adaugă și testul în regim real de condus Real Driving Emissions (RDE).

Datele oficiale vor fi astfel mai aproape de cele reale, întrucât testele au un grad mai mare de precizie, însă pe de altă parte Mercedes a identificat deja o problemă. La fel ca și în cazul NEDC, nici testele WLTP nu iau în calcul stilul de condus al șoferului.

Din acest motiv, oficialii constructorului german se gândesc să dezvăluie mai multe valori pentru consumul și emisiile modelelor, în funcție de stilul de condus adoptat. "Datele (n.r - testelor WLTP) nu sunt complete, pentru că nu iau în calcul și stilul de condus. Prin urmare, la nivel intern, analizăm posibilitatea de a oferi, de exemplu, diverse valori care să ofere informații mai realiste despre modul în care stilul de condus afectează consumul de carburant și emisiile", a explicat Dieter Zetsche, CEO-ul Mercedes, cu ocazia lansării noii generații Clasa A (foto).

Pe de altă parte, Zetsche a refuzat să facă orice fel de comentariu cu privire la scandalul testelor desfășurate pe maimuțe și oameni de către un grup de cercetători care a fost finanțat de Mercedes, Volkswagen și BMW.

"Nu pot să spun nimic care să ajute", a adăugat el.

Via Autocar

Comentarii (9)

  • nu vreti voi... va forteaza WLTP si cautati metode sa aratati ca masina poate consuma chiar mai putin decat spune noul test... insa daca erati asa corecti de ce nu ati dat mai multe consumuri, in fc de stilul de condus, atunci când era NEDC?!
    5 4
  • ce stil de condus vrei pe un stand, stilu fluture??? ar trebui sa introduca printre altele si stilu cocalarului roman :)))))))))
    4 5
  • Ce diferente intre stilurile de consum? Aici se vrea o comparatie standardizata a masinilor (motoarelor) nu a soferilor.
    Diferentele intre stilurile de condus se taxeaza secundar la pompa.
    3 0
  • @Green_Alex
    Din seria afum-o Gyulo:))))) standardizata ai avut in laborator, cand o talpalesti pe sosea normal ca scoate fum, de aia apar stiri gen: modelu X emite de 20 ori mai multe noxe, asta nu intelegeti multi......
    0 3
  • da mai, exact asa, puteau da consumul in genul:
    - standard NEDC: 6.1
    - fluture: 5.8
    - cocalarul roman: 7.5
    - WRC: 14.5 etc.
    nu ai inteles ca ceva asemanator vor face acum?
    ce va mai place sa negati orice... de multe ori ma intreb daca nu cumva va platesc firmele auto
    3 2
  • @Green_Alex

    ai dreptate in ce spui cu o exceptie: softul de trucare a emisiilor (misinile respective nu puteau trece testul fara el)... in rest da, sigur ca in trafic real emite mai multe noxe decat in laborator
    1 1
  • eu nu am zis nimic de trucare, aici vorbim de cum s-a testat pana acum si de cum se vrea de acum incolo,

    Cand faci teste in trafic real, tii cont de toate variabilele posibile, printre care si stilul bucsei dintre pedale si volan,

    PS:
    astfel de discutii merg prea departe, din moment ce unii sunteti depasiti de subiect, daca mertzu ar gandi ca voi fii sigur ca nu ar face masinile care le au, ar face dacii
    1 5
  • mircea badea
    decat vrajeli de-astea, mai bine sa umble la greutatea masinilor ca si asa platim de parca sunt facute numai din fibra de carbon, dar sunt mai grele ca locomotivele.
    4 2
  • comentez pe site-ul asta din perioada de incept... muti useri s-au retras definitiv, altii printre care si subsemnatul comentreaza rar... asta si din cauza unora de tipul ”hotul care striga hotii”!!!... cica unii is depasiti de subiect, bine mai, fie, sunt depasit de subiect, te simti mai confortabil acum?
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru