Mercedes ar putea crea un rival pentru Bentley Continental GT
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nemţii de la Mercedes-Benz pregătesc o versiune mai scumpă a lui CLS, care să lupte de la egal la egal cu Bentley Continental GT. Respectivul model va debuta peste cel puţin doi ani şi va fi poziţionat în gama Mercedes-Benz la acelaşi nivel cu CL, sau deasupra acestuia. Rivalul lui Continental GT le este destinat în mod special pieţelor din Rusia şi Orientul Mijlociu, unde clienţii caută în mod special modelele extrem de scumpe şi performante, care să îmbine confortul, sportivitatea şi exclusivitatea la un nivel înalt. Respectivul segment de nişă va fi atacat şi de Porsche cu versiunea GT a lui Panamera, aşa că iniţiativa celor de la Mercedes-Benz nu reprezintă o noutate în segment.
Există posibilitatea ca respectivul model să primească sigla Maybach, pentru a putea justifica preţul de achiziţie sporit şi pentru a oferi un nivel diferit de exclusivitate. Un coupe cu patru uşi de la Maybach ar fi un model pentru care există deja cerere, din moment ce specialiştii de la Xenatech au fost primiţi foarte bine cu versiunea coupe a lui Maybach 62S, model construit într-un singur exemplar.
Dacă Mercedes-Benz ar dezvolta un asemenea model, fie el cu patru sau cu două uşi, nemţii ar avea posibilitatea de a integra tehnologie "proaspătă" pe respectivul model, element imposibil pe actualul Maybach 62 din cauza platformei tehnice învechite (W140).Bentley Continental GT este echipat cu un motor W12 de 575 CP şi 700 Nm. Modelul are nevoie de numai 4.4 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, iar viteza maximă a acestuia este de 318 km/h. Masa lui Bentley Continental GT este de 2.320 kilograme, iar modelul are un consum mixt de 16.5 litri la sută şi emite 396 grame de CO2 per kilometru. Pentru a oferi ceva similar, cei de la Mercedes-Benz ar trebui să apeleze la colegii de la AMG, pentru a modifica propulsorul V8 de 5.5 litri care intră în echiparea noului S63 AMG.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Da, daca l-ar oferi in brandul Maybach, ar fi alta treaba... Sunt sigur ca acolo ii va fi locul...
De ce concernul VAG produce VW, Skoda, Seat, Audi, Lambo, si nu le produce pe toate sub aceeasi sigla?
Atunci cand manii nu mai reprezinta o problema, crede-ma, conteaza foarte mult brandul, sigla!
Vorbesti ca un bisnitar de masini, pentru care singura valoare a unei masini e pretul...
Tu vad ca nu intelegi mai nimic.
Bentley exista ca si marca si fara VW,...ei doar a "revitalizat-o".
Skoda a fost preluata, Seat, Audi, Lambo', existau si fara VAG.
Tu esti tare confuz.
Aceste marci au renascut sub tutela unui anumit constructor, pe cand Maybach nu exista.
A existat candva, acum mult timp.
El exista acum doar cu numele, dar este tot un Mercedes, de la A la Z.
Dar daca te uiti la solutii constructive, de la platforma pana la butoanele din bord sunt aproape identice. Puteau oferi totul intr-o singura marca, dar le-au distribuit in asa fel incat sa raspunda tuturor cerintelor de pe piata, de la cele mai simple la cele mai pretentioase.
Aceste marci nu au "renascut" cum zici tu, ci, daca te uiti mai cu bagare de seama, VAG nu a facut altceva decat sa le foloseasca pe fiecare in parte pentru a-si atinge tinta si de a acoperi cat mai bine cererea. Uita-te la ce modele propuneau fiecare din aceste marci inainte de a fi preluate, si ce produc acum.
Intreaba-te de ce ai prefera un Audi A8 si nu un VW Phaeton!
Te rog, nu formula pretentii atotstiitoare pe un teren pe care nu-l cunosti.
Pentru ca A8-ul este net superior!!!
Ti se pare un motiv plauzibil? Personal sunt sictirit de opiniile cum ca Audi e tot una cu VW si marea majoritate a celor care spun asta nu au condus ambele marci sau sunt suficient de prosti incat sa nu remarce diferentele, care sunt nu multe, sunt foarte multe. Si beat sa fi si daca conduci 5 min un A4, repsectiv Passat o sa vezi ca Audi-ul este superior in ceea ce priveste comportamentul rutier, calitatea materialelor (diferenta este enorma), antifonarea, designul (atat interior cat si exterior), tehnolgia incorporata etc. Ok, in grup se impart de multe ori motoare, platforme, unele elemente, dar produsele finale sunt diferite. Pt ca daca ne-ar interesa la o masina doar motorul si sa ne duca din pct A in pct B nu ar mai fi existat atatea marci si modele, cateva masini generice ar fi fost suficient.
OnTopic: Bentley este un brad super exclusivist, iar Continental GT este o supermasina. Va fi foarte greu pt Mercedes sa realizeze un concurent adevarat, mai ales ca imaginea Maybach s-a cam compromis datorita insuccesului avut in vanzari.
este vorba de modelul 57 S si nu 62
http://www.automarket.ro/stiri/un-tuner-a-realizat-un-maybach-57s-coupe-de-675000-de-euro-33702.html
Revenind la subiect, eu zic ca Mercedes CL 65 Amg este suficient pt un coupe de lux de mare performanta care sa concureze cu Bentley, plus ca arata si mai bine.