Salonul Auto de la Paris 2018

Mercedes apară tehnologia diesel: "În segmentul compact nu este nevoie de schimbare"

Publicat Miercuri, 03.10.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 10
Mercedes apară tehnologia diesel: "În segmentul compact nu este nevoie de schimbare" - Poza 1
Mercedes consideră că motoarele diesel nu vor dispărea prea curând de pe modelele de clasa compactă sau mai mari și insistă că tehnologia este în continuare benefică.

Constructorii auto au opini divergente cu privire la viitorul tehnologiei diesel în Europa ca urmare a scandalului Dieselgate.

În timp ce producători precum Renault se adaptează și renunță treptat la diesel în favoarea tehnologiilor plug-in hybrid, Mercedes insistă că acest tip de propulsie are în continuare un viitor, în special pe modele compacte și mai mari.

"Dieselul a murit în segmentul mic din motive economice. Pe măsură ce motoarele pe benzină au devenit mai eficiente, dieselul nu a mai fost viabil din cauza costului mai mare, pentru că nu mai există avantaje de eficientă. S-ar putea să vină un timp când vedem asta și în segmentul compact, dar nu încă. Pentru mașini mai mari diferențele sunt mai mari și nu este nevoie să schimbăm dieselul", a explicat Dieter Zetsche, șeful Mercedes.

În plus, oficialul german insistă că emisiile motoarelor diesel moderne nu mai reprezintă o probema comparativ cu unitățile pe benzină, astfel că nu ar mai trebui să existe speculații pe marginea acestui subiect.

"Emisiile motoarelor diesel moderne nu mai reprezintă o problemă, sunt similare cu cele ale motoarelor pe benzină.

Atât timp cât dieselul este legal, este viabil din punct de vedere economic și aduce beneficii pentru clienți, va avea locul său", a adăugat el.

Via Autocar


Comentarii (10)

  • Rudolf D.
    Carlos Ghosn zice una, Dieter Zetsche zice alta. Pe cine sa luam in seama?
    7 1
  • Eu cred ca pe amandoi, Mercedes are mai multe modele mari in care dieselul are o logica, Renault are mai multe modele de dimensiuni mai mici unde benzina se potriveste mai bine .
    9 1
  • "Atât timp cât dieselul este legal".

    Și ce faci dup-aia, dacă orașele interzic diseleul în centrul lor, în Jermanica ta?

    Aaa, le vinzi second-hand în lada de gunoi a Europei.

    Tot Jermanica va da bonusuri apoi din bugetul țării pentru achiziționarea mașinilor pe benzină (că are de unde, merkelica abia așteaptă să plătească producătorilor auto daunele generate de dieselgate).

    Deci băiatu' face buzunarul gros în orice circumstanță.
    5 2
  • Jermanica interzice euro 4 si 5, euro 6 va mai avea un ragaz de cativa ani, deci Mercedes va vinde fara probleme diesel in urmatorii ani.
    11 1
  • DIESEL FOREVEEEEEEEEEEEEEEER!!!!
    YES YES YES!! Ma bucur sa constat ca tot mai multe minti lucide inteleg avest adevar de baza si au curajul sa-l spuna public. Oricum s-ar fi ajuns acolo mai repede sau mai tarziu. Dar ma bucur ca vestile astea sunt tot mai dese, alaturi de noi si noi motoare Diesel montate pe modele nou-noute. Cel mai probabil realitatea e din nou cea care da peste cap planurile fanteziste despre "electrificare", in timp ce vanzarile sunt in continuare modeste spre rizibile.
    Seful Mercedes alege sa spuna din nou lucrurilor pe nume. Omul stie ce vorbeste si ce face: a transformat practic brandul in ultimii 8 - 9 ani si l-a adus pe primul loc la vanzari "premium", de unde in urma cu 10 ani lucrurile stateau foarte prost pentru Mercedes.
    7 5
  • *vanzarile de electrice/hibride sunt rizibile, sa ne intelegem :)
    2 2
  • Edikkk
    "Pentru mașini mai mari diferențele sunt mai mari și nu este nevoie să schimbăm dieselul" ...

    NIMIC MAI GREŞIT !

    Şi maşinile mari se pot face benzină hibride (vezi Toyota Rav4, sau mai ales Toyota Highlander hibrid!!!) ca să nu mai spun de Tesla X sau alte electrice.

    La un SUV mare cu atât mai mult se preteazã la versiunea Full electrică pentru că greutatea bateriei este mult mai uşoară ca procent din masa maşinii !!
    1 11
  • Anonim
    @ Edikkk pot intelege ca esti mare fan Toyota dar mai usor cu Toyota in sus Toyota in jos ca nu au inventat ei roata la masina . Toyota RAV 4 hybrid sa iti cumperi tu ca am fost am vazut masina am facut si un drive test cu ea . Inauntru bordul butoanele de comanda ergonomia sunt din anii 1990 ! Cand calci pedala este lesinata rauuuu de tot si consumul este mare spre foarte mare mai ales pentru un hybrid . Hybrid si suv egal 0 performante
    6 1
  • @Edikkk: e frumos sa ai vise indraznetze. :) Suv electric? O trotineta electrica cu o baterie cat de cat decenta te duce in peste 1000 de eur. Ceea ce spui tu banuiesc ca se refera la cei pentru care banii sunt "fara numar". La modul realist, electricele sunt scumpe, inaccesibile pentru marea majoritate, si nu ma refer la Romania, ci la Vest. Ah da, si sunt si proaste pe deasupra.
    3 2
  • O voce lucida intr-o lume plina de ipocrizie. Dieselul in segmentul mic a murit natural dar de la segmentul compact in sus v-a ramane la fel de natural. Iar in clasa masinilor mari va face legea tot in mod natural. Asta cel putin in Europa "civilizata" unde combustibilii sunt cam de 2 ori mai scumpi decat in restul lumii.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru