Mercedes anunta motorizari noi pentru E-Klasse Coupe
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Varianta coupe a noului Mercedes E-Klasse va primi o serie de motorizari noi, constructorul german incercand astfel sa impace adeptii consumului redus cu cei ai performantei. E-Klasse Coupe beneficiaza de serviciile unor unitati cu patru, sase si opt cilindri, diesel sau benzina, a caror putere totala variaza intre 204 si 388 cai putere.
Cel mai economic dintre acestea va fi insa unitatea diesel regasita pe versiunea E250 CDI BlueEfficiency care este capabila sa ofere un consum mediu de 5.1 litri/100 de kilometri si o valoare a emisiilor de doar 135 de grame/km. Cel mai potent diesel din gama E-Klasse Coupe va fi regasit pe versiunea E350 CDI BlueEfficiency, care ofera 231 de cai putere si un consum mediu de numai 6.8 litri/100 de km.
Fanii versiunilor pe benzina vor putea alege varful de gama E500 in asteptarea unei variante de performanta pregatita de AMG. Aceasta optiune va oferi clientilor 388 de cai putere si un consum mixt de 10.9 litri/100 de km.
via | Zercustoms
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
De altfel, daca ne uitam mai atent cuplul de 400 Nm este disponibil de la 1300 pana la 3300 rpm. Senzational.
Si cele pe benzina sunt foarte tari, sa le numesti mizerii este exagerat. Performantele lor sunt bune.
Acum daca rumanului i-a intrat in cap ca fara TDI nu este masina adevrata nu pot eu sa ma lupt cu toate aceste capete, insa daca ma intelege UNU inseamna c a nu am scris degeaba aici!
Ciao!
Oricum si motorina are farmecul ei sa stii.... Motoarele diesel au performante foarte bune, dar logic, ca nu se compara cu cele pe benzina. Sunt avantaje si dezavantaje la fiecare; exemplu: mie imi place foarte mult cuplul unui motor diesel, forta cu care trage intre anumite turatii.