Mercedes Antos - cel mai nou camion al germanilor

De Bogdan Mirică
Publicat Vineri, 11.05.2012
Mercedes va prezenta în toamna acestui an fratele mai mic al camionului Actros. Se numeşte Antos şi este destinat transportului de mărfuri grele pe distanţe scurte.

Esential

13 propulsoare va include lista de motorizări a viitorului Mercedes Antos.

Pe lângă familia de modele premium, cu care încearcă să revină în topul constructorilor de profil, Mercedes oferă publicului şi o listă bogată de vehicule comerciale. Până aici nimic necunoscut pentru fanii brandului. Ceea ce nu ştiţi însă ar putea fi faptul că germanii plănuiesc să lanseze un nou camion, botezat Antos.

Modelul nou ar urma să fie dezvăluit înainte de Salonul Vehiculelor Comerciale de la Frankfurt, programat în septembrie. Viitorul camion ar trebui să se ocupe de transportul mărfurilor grele pe distanţe scurte, fiind favorabil distribuţiei regionale de bunuri, cum ar fi cele de alimentaţie.

Designul lui Antos se inspiră mult din liniile fratelui mai mare Actros, propunerea Mercedes pentru transportul de mărfuri grele pe distanţe lungi. Viitorul Antos va oferi o cabină dublă sau scurtă, cu o lăţime de 2.3 metri şi va fi disponibil ca platformă sau cap de tractare. În funcţie de variantă, ampatamentul va fi cuprins între 2650 mm şi 6700 mm.

Gama de motorizări va include 13 propulsoare cu puteri cuprinse între 239 şi 510 cai, toate construite conform normelor de poluare Euro 6.

via l carscoop

Comentarii (25)

  • Camioane Renault cu alta sigla :)
    Sa zica mersi ca iau de la Renault ce e mai bun ca altfel nu le cumpara nimeni Actrosurile. Destepti totusi ca sau aliat cu cei mai buni.
    7 33
  • *****
    Bravo Domnule Bogdan si Automarket...... ati aflat ca nu sunt numai stiri si teste despre UP , VAG , Passat ,autoturisme .......exista si ramura autocomerciale si autoutilitare
    18 7
  • @baciu
    daca si mercedes-ul invata sa faca camioane de la renault, eu imi tai p... u pe ce lume traiesti? de unde vi? renault trucks foloseste propulsoare si transmisie de la volvo si u vi si ne spui ca mercedes care produce camioane de mai bn de 100 de ani invata de la renault? scuza-ma dar esti paralel
    24 37
  • @marius TDI fan
    Eu zic sa nu te mai inchini la icoanele VAG & CO si sa mai te uiti si pe la altii. Renault are tehnologie de varf cu mult peste ce gasesti la nemti. Uite cam unde e Nissan acum de cand a fost luat de Renault. No coment.
    8 27
  • AndreiRN
    Glume
    Hahahahaha.......
    Inceput dimineata citind glume.
    Renault stie sa faca camioane?
    Unde sunt?
    Au cumparat Mack si toti se feresc de el acuma.
    16 33
  • ma baciule... poate ar fi bine sa afli cine vinde cele mai multe masini de transport la nivel mondial ... si nu cu o diferenta de 100 de masini cum sunt topurile premium ;)
    10 3
  • sergiu
    daca vrei sa stii cat de mult prefer tdi peste tot ce are renault de oferit,cand am cumparat primul meu passat am dezinfectat garajul!
    8 13
  • @baciu
    totusi, eu nu m-am inchinat in fata crupui VAG sau a altora, doar ti-am spus ce e cu Renault Trucks (divizia de autocamioane), care nu mai are nici o legt cu Group Renault (divizia de automobile), din 2002 Renault Trucks face parte din grupul Volvo, exact cum e Dacia pt Renault, divizia Low Cost... si totusi, tot ce e inovatie, este implementat pt prima data de catre Mercedes, acum nu are rost sa iti enumar ce...80-90% din inovatii sunt introduse pe modele de serie de catre Mercedes... nu tin neaparat cu Mercedes, intradevar, ii simpatizez, dar de la asta pana a le da Renault Trucks lectii e drum lung...
    23 25
  • @marius.moraru
    Da, Renault stie sa faca camioane, dar nu prin vreo colaborare cu Mercedes si nici cu Volvo, asa ca esti pe dinafara. Nu numai ca face camioane, dar participa si la curse de profil, in 2010 castigand campionatul european de Truck Racing FIA. Bagatori de seama ca tine am mai vazut eu... trebuie sa inventeze ei ceva...

    http://legend.renault-trucks.com/high-tech/

    http://truckracing.renault-trucks.com/
    27 11
  • Cifre
    Sa vedem.

    Renault are 2 premii Truck of the Year: in 1983 si 2001
    Volvo are 5 premii: 1979; 1985; 1987; 1995; 2000
    Scania are 4 premii: 1989; 1996 si 2005 si 2010
    Daf are 4 premii: 1985; 1998; 2002 si 2007
    Mercedes Benz are 7 premii: 1985; 1990; 1997; 1999; 2004; 2009 si 2011
    Iveco are 3 premii: 1993; 1994 si 2003
    Man are 7 premii: 1978; 1980; 1987; 1995; 2001; 2006 si 2008

    Din acest clasament reiese ca Renault este ultimul in clasament, iar MAN si Mercedes Benz sunt pe locul 1 cu 7 premii fiecare.Si da, Renault Trucks face parte din grupul Volvo Trucks.
    14 5
  • ****
    @mowgli vii cu cifre......dar cand cumperi un cap tractor nu conteaza premile ...conteaza ce spun soferii de tir care stau si conduc cate 16h sau un administrator de flota (care il intereseaza fiabilitate ,costuri mici de intretinere /km ,volum /tonaj .....Tatici in asa ceva :
    MAN TGA 480 unul din cel mai fiabil si costuri mici de intretinere/ km
    SCANIA are cel mai bun confort pentru sofer ......fiabilitate, intretinere la perioada mare
    VOLVO FH 540 un cap tractor exceptional foarte dotat manevrabilitate usoara ,un cap tractor de tonaj mare si curse lungi
    9 4
  • @antonny: aceste cifre nu sunt acordate pe baza design-ului.Aceste premii se acorda in functie de tot ce ai enumerat mai sus, an de an este desemnat un model care inglobeaza cel mai bine aceste caracteristici.
    Juriul este unul international cu un reprezentant din fiecare tara, obligatoriu trebuie sa fie experti in domeniu si jurnalisti cunoscuti ai unor publicatii respectabile din domeniu si fiecare dintre ei trebuie sa faca o serie de teste cu toate modelel eligibile pentru acest titlu anual.Acest clasament consider ca este unul foarte representativ care cauta exact cel mai bun compromis intre performante, costuri de operare, design si confort.Alegerea se face pe baza unor criterii foarte stricte.Decat cifrele, ce poate fi mai elocvent? Am un prieten care prefera MAN, altul lucreaza pe Volvo si spune ca sunt peste orice a condus, iar altul nu ar schimba Actrosul pe nimic, ceea ce vreau sa spun e ca in randul soferilor nu cred ca se poate ajunge la un consens.Fiecare alege din punctul lui de vedere.
    12 1
  • super model bravo celor de la mercedes!!!
    hai sa nu vorbim de renaul trucks ca tot de volvo depinde la motorizari si transmisie!!!Daca e sa le luam in top numaru 1 va ramane tot scania,nu degeaba e mai scumpa pt motorizare,confort si desighn,iar pe 2 va ramane tot volvo!!!si dupa aceea vom vorbi de mercedes,man,daf,renault si iveco!!!astea cu camionul anului sunt politici!!!nu poate fi tot volvo si scania!!!chiar daca sunt cei mai buni
    8 4
  • da..antonny are dreptate...soferii cam prefera volvo sau scania...dar cu cati am vb.si eu 80%sunnt pt.volvo.
    5 2
  • Pfai, nu pot sa cred! Discutiile cu iz umoristic cum ca Renault face masini extraordinare se muta acum si la camioane. Imi pare rau, dar Renault Trucks este defapt versiunea mai ieftina din ograda lui Volvo Trucks, in ideea de a se "bate" cu DAF sau Iveco. Este vorba daca vreti de segmentul "de masa" in domeniul asta.
    Pentru altceva mai spectaculos este in schimb Volvo. Multi camionagii" sustin ca cele mai bune marci de camioane sunt 3: 1.MAN, 2. Scania (sau Volvo), 3 Volvo (sau Scania-la astea doua am vazut ca mai mul parerile sunt impartite). In prvinta asta Mercedes sta bine la fiabiliate si inovatie, insa costurile de intretinere ar fi cam mari.
    Asadar, acest Antos mai mult ca sigur este un produs Mercedes. Slabe sanse ca inginerii care si-au bagat mana prin el sa fie si cei care si-au bagat mainile si prin Renault Kangoo. :))

    @io Daca pui problema asa toate camioanele sunt minciuna pe langa Kamaz, care de multi ani face legea in raliul Dakar. :))
    15 24
  • @LauCalin
    O fi exagerat Baciul, insa nici tu nu esti departe de ridicol... da, ai favoriti si se recunoste mult prea bine frustrarea ta... ramai cu volkswagenurile tale resapate si scuteste-ne de "analizele" vidanjate din nu-stiu-ce fosa septica! PS: vw beetle e cam gay.

    Intrebare: esti?
    21 10
  • :))
    Amice, sti care e deosebirea dintre noi? Nu ma prea intereseaza o marca anume, de-asta nici nu fac pe fanaticul. Da, cand mi se pare ca e ok pai zic ca e ok. Cand e de aruncat cu rosii, arunc. ;) Una e sa simpatizezi o marca sau cateva modele si alta e sa te dai smecher pe principiul "tu esti prost, eu sunt destept". :))
    Faptul ca te legi ca imi place VW :)) (pentru linistea ta, nu imi place - singurele modele pe care le apreciez de la ei sunt Up! si Beetle, asta probabil pentru ca sunt printre putinii de pe-aici care inteleg cam ce cauta pe piata si nu sunt adeptul TSI-urilor sau al TFSI-urilor, dar asta e alta poveste - nu mi-as lua asa ceva).

    "PS: vw beetle e cam gay.

    Intrebare: esti?"
    =))
    La naiba, daca esti curios da-mi un telefon =)))
    13 18
  • renault ha ha ha
    renault e "pantaloni scurti" pe langa mercedes la toate capitolele asa ca ciocu mic gusterilor
    8 10
  • @LauCalin
    Cam ai dreptate, majoritatea soferilor din firma prefera MAN-urile, dupa care vin Scania si Volvo. Ca sunt unii care nu accepta acest lucru e o alta problema.
    5 2
  • Uuh "agresivule", crezi ca impresionezi la 23 de ani ai tai cu limbaj de cartier? Renault e marca de volum, MB marca premium, nu le compara nimeni la nivelul asta. Doar ca Renault Truks face intr-adevar niste camioane interesante. Ca mai sunt unii care exagereaza, asta-i altceva. Eu pun pariu ca nici unul de aici n-are C-ul ca sa stie ce scrie... Eu personal posed categoriile.
    8 3
  • Ce inseamna pentru tine camioane interesant? Ce au asa special? Hai, daca zici ca te pricepi nu ne baga in ceata. Recunosc ca despre camioane stiu in mare parte din auzite si de pe net (si mai mult ca sigur toti de pe-aici sunt in situatia mea), iar cei mai buni ar fi Volvo, Scania, MAN si Mercedes. Cel putin camionagii" cam pe astea 4 pariaza. Parerile le stiu de la niste soferi cu milioane de km la activ. Tot astea 4 cica le-au facut cele mai putine probleme. Foarte rar s-a intamplat sa-i lase in drum, spre deosebire de alte marci. Cica asta ar fi cosmarul unui sofer de tir. Deci hai, dezvolta! Chiar te rog :)
    6 1
  • Tot Volvo FH16.750 Euro5 EEV 6x2 (750 cp) este regele!!
    2 2
  • tot vad aici ca ziceti mai multi ca majoritatea soferilor prefera MAN....Va inselati baietilor,poate un patron ca e mai ieftin la intretinere ca o scania sau un volvo!!!eu din cati soferi am cunoscut si cunosc toti prefera cel mai mult scania si volvo fara discutie!!!scania are comfort motorizare puternica si aspectul ei din totdeauna va fi invidiat de toti alti constructori de camioane!!!Daca va uitati si la showuri de camioane cel mai mult veti vedea scanii tunate la maxim,si sunetul acelei tobe de esapament modificate nu se compara cu nici un alt camion!Deci care habar nu aveti de ceea ce inseamna un camion adevarat,si un motor adevarat V8 pe care scania il face de zeci de ani atunci mai bine abtineti-va si comentati abureli!!!
    1 1
  • *****
    @banu ......degeaba posezi categori daca nu sti sa faci parcarea cu tir de 15 m ......ce sa mai zicem de o parcare cu cabina la 90 grade
    1 1
  • vizitati "Forumul soferilor profesionisti" pentru a afla de la cei care conduc camioane parerile...uneori suntem subiectivi doar pentru ca simpatizam o anume marca dar parerea mea este ca Mercedes a facut si va face camioane bune[raportul eficienta confort ridicat]
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru