În 2022, Mercedes-AMG a lansat actualele AMG C 43 și AMG C 63 cu motoare cu 4 cilindri hibride cu încărcare la priză. Decizia de a monta aceste motoare în locul unor unități V6, respectiv V8, așa cum era cazul la precedenta generație, s-a dovedit a fi una foarte controversată în special în rândul fanilor mărcii. Motorul cu 4 cilindri pe un asemenea model de performanță este perceput ca fiind nepotrivit, lucru care a dus la vânzări mai mici ale modelului.
Cu toate acestea, constructorul german are încredere că acest motor va fi acceptat eventual de către majoritatea clienților. Unul dintre oficialii mărcii care susțin această idee este și Jaime Cohen, șeful filialei australiene a Mercedes-AMG. Într-un interviu pentru publicația Carsales, Cohen susține că acest motor va fi acceptat pe scară largă, așa cum s-a întâmplat cu smartphone-urile în urmă cu două decenii.
„Nu cred că există o problemă, este o tranziție, iar tranzițiile întotdeauna durează și întotdeauna cer convingere și experiență”, a declarat Cohen.
„Este vorba despre performanță. Ar fi într-adevăr o problemă dacă nu am putea livra aceeași performanță cu motorul hibrid plug-in, însă odată ce vei conduce, vei vedea că performanța este acolo. Eu am fost cel care a ratat telefonul cu tastatură. Cum se poate vinde fără tastatură? Ei bine, iată un telefon fără tastatură. Deci, acest progres durează ceva timp iar la final este un succes, deoarece este un produs bun, iar asta este ceea ce convinge lumea”, a mai adăugat oficialul mărcii.Actualele versiuni de performanță ale lui Mercedes-Benz Clasa C nu sunt singurele care primesc motoare cu 4 cilindri. În aceeași situație sunt Mercedes-AMG GLC 63 și CLE 63. Este probabil ca inclusiv versiunea AMG a Clasei E să primească și aceasta un motor cu 4 cilindri.
via Carsales
Telefonul cu ecran mare si baterie avea un singur dezavantaj fata de cel cu butoane, si anume bateria. In rest avea numai avantaje. Practic era ani lumina fata de cel clasic, era/este un computer extrem de avansat pe care-l ai in buzunar, fata de un gadget care putea doar telefona. Publicul a acceptat bateriile proaste PENTRU CA ERA UN MIC COMPROMIS prin comparatie cu beneficiile care erau infinit mai mari.
Individul de la Mercedes vorbeste balarii si are impresia ca poate prosti pe cineva, la fel cum faci si tu. Masina asta se pare ca are numai dezavantaje fata de varianta cu V8. "Managerii" de 2 lei au acceptat mizeriile impuse de UE si acum vor sa ne vanda rahatul ca pe o prajitura, avans tehnologic. Cand toata lumea stie si a testat ca nu e asa.
In treacat fie spus, dupa 20 de ani de smarfoane utilizatorii TOT de porcaria de baterie se plang. Asta daca tot ai adus vorba si ai amintit tuturor ca jegurile de masini cu baterii tot din cauza aia n-o sa prinda niciodata. Tot din cauza bateriilor.
PS: in ce priveste masinutzele, intr-adevar hibridizarea poate ajuta cu ceva, cum e si cazul masinii din articol. Insa complicaciunea si sofisticarea inutile nu justifica avantajele. Dupa cum s-a vazut deja diferentele de consum sunt aproape insignifiante si sunt anulate de pretul mai mare de achizitie. Totul e o minciuna. Chiar saptamana trecuta am vazut un review la Golf 8 hibrid cu motorul de 1.5. Diferenta de consum e juma de litru fata de unul nehibridizat. Dar masina e mai scumpa si te legi la cap cu o groaza de noi ansamble la motor care daca crapa, si vor crapa cu siguranta mai rpd sau mai tarziu, o sa te coste o groaza de bani si din nou anuleaza orice avantaj de consum. Sa nu mai vorbim de hibridizarea de la o masina ca AMGul asta. Nici nu vreau sa ma gandesc...