În urmă cu trei ani, Mercedes-Benz a lansat un rival pentru Porsche Panamera. Numele său este Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe sau, pe scurt, varianta cu patru uși a sportivului AMG GT. În ciuda descrierii, mașina este bazată pe Clasa E și CLS.
Acum, modelul german a primit o serie de îmbunătățiri care se aplică doar versiunilor cu motoare cu șase cilindri (AMG GT 43 și AMG GT 53).
La exterior, noul Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe propune jante cu design nou, etriere vopsite în roșu și trei nuanțe noi pentru caroserie: Albastru Starling Metallic, Albastru Manufaktur Starling Magno și Alb Manufaktur Cashmere Magno.
Totodată, constructorul din Stuttgart oferă mai multe pachete exterioare și de design: V8 Styling (introduce elemente asemănătoare cu cele prezente pe versiunile cu motor V8), AMG Night Package I și II și Carbon Fiber Package. Totodată, Silver Chrome Exterior Package nu mai este exclusiv doar pe versiunea GT 63 S.
Mai mult, versiunea GT 53 Manufaktur Exclusive Edition își face apariția în gamă.
Aceasta propune, printre altele, o nuanță exterioară Roșu Rubellite Metallic, pachetul Silver Chrome, jante cu diametrul de 21 de inch, tapițerie din piele Nappa și ornamente din lemn.Pentru interior, germanii de la Mercedes-Benz au pregătit un volan nou și o serie de materiale noi pentru accesoriile de bord.
Nu există schimbări în ceea ce privește motorizările celor două versiuni amintite mai sus. Mercedes-AMG GT 53 este echipată în continuare cu un motor de 3.0 litri micro-hibrid, care dezvoltă 435 CP și 520 Nm, iar versiunea GT 43 oferă tot 367 CP și 500 Nm.
Tracțiunea integrală 4Matic+ este standard pentru prima variantă și opțională pentru cea de-a doua. Suspensia pneumatică AMG Ride Control+ a fost, la rândul ei, îmbunătățită.
Debutul comercial este programat pentru luna august a acestui an.
via Mercedes-Benz
Nu știu de ce se tot folosește expresia aceasta. Te duce cu gandul la nu-știu-ce motoare auxiliare și tot felul de afafiuri, cand el practic este un banal sistem start-stop pe care îl găsești și pe o mașina de 9000 de euro.
Și revin iar la țigănia cu lumini ambientale, în cațiva ani cred că or să ajungă la ghirlande.
Eu sunt mai pragmatica , de asta am intervenit.
Parbrizu e suficient de mare, nu inteleg de ce i-au mai pus oglinzi!
Acelasi system de 48V alimenteaza si un motor electric de 21cp si 250nm care pe langa functia de overboost are si rol de starter/alternator si inlocuieste sistemul clasic de curele de accesorii pentru pompa de apa si compresorul aerului conditionat... Ceva mai mult decat un banal sistem start-stop care probabil costa cam cat toata masina aia de 9000 de euro.
Motoarele 6inV si 8inV sunt indispensabilele oglinde ale sufletului oferite standard la acest Mercedes , oglindele pe care le amintesti tu raman doar un capriciu inutil si care nu ar trebui sa se desparta vreodata de lista de optionale.
Serios!? Ia colea linkul și studiază ce și cum.
Adică o categorisire. Hai, spor la citit!
https://www.automarket.ro/stiri/sistem-de-propulsie-micro-hibrid-85621.html
Crede-ma ca no name ul de la 15:20 are dreptate. Cauta pe net si vei vedea de ce. Nu-ti dau niciun link, iti las placerea de a descoperi singur.
Acum să discutam probleme tehnice:
După unii este un mild-hybrid, teoretic este un micro hybrid de generația 3. Și așa cred și eu. Pentru că practic sistemul elimină pierderile de putere determinate de funcționarea continuă a alternatorului, a pompei de apă, a compresorului pentru ac și împinge turbina până pe la vreo 70.000 rot/min. Atat.
Probabil, neavand o cultură tehnică este posibil să te fi impresionat toate astea dar, practic este pasul următor de la start/stop. Un pas logic și normal, adică elimini pierderile de energie prin frecarea "inutila" a auxiliarelor, mutandu-le pe acționare electrică iar puterea motorului va fi transferată 100% către tracțiune. Simplu!
Numai bine!
Ma gandeam ca nu stii numic despre marca asta, insa acum sunt convins ca nici nu ai urcat la bordul unei astfel de masini vreodata.
In rest aroganta cat cuprinde, tipic persoanelor nesigure pe ele, constiente doar de handicapul lor material si intelectual care nu va putea fi surmontat niciodata. Adica un banal frustrat de maxim 9000 de euro.
Tipic, cand ești în pană de argumente treci la jigniri. Atît poți!