Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe a primit o serie de îmbunătățiri

de Alexandru Monenciu
Marti, 15.06.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe a primit o serie de îmbunătățiri, atât exterioare cât și interioare. Noutățile se aplică doar versiunilor echipate cu motoare cu șase cilindri.

În urmă cu trei ani, Mercedes-Benz a lansat un rival pentru Porsche Panamera. Numele său este Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe sau, pe scurt, varianta cu patru uși a sportivului AMG GT. În ciuda descrierii, mașina este bazată pe Clasa E și CLS.

Acum, modelul german a primit o serie de îmbunătățiri care se aplică doar versiunilor cu motoare cu șase cilindri (AMG GT 43 și AMG GT 53).

La exterior, noul Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe propune jante cu design nou, etriere vopsite în roșu și trei nuanțe noi pentru caroserie: Albastru Starling Metallic, Albastru Manufaktur Starling Magno și Alb Manufaktur Cashmere Magno.

Totodată, constructorul din Stuttgart oferă mai multe pachete exterioare și de design: V8 Styling (introduce elemente asemănătoare cu cele prezente pe versiunile cu motor V8), AMG Night Package I și II și Carbon Fiber Package. Totodată, Silver Chrome Exterior Package nu mai este exclusiv doar pe versiunea GT 63 S.

Mai mult, versiunea GT 53 Manufaktur Exclusive Edition își face apariția în gamă.

Aceasta propune, printre altele, o nuanță exterioară Roșu Rubellite Metallic, pachetul Silver Chrome, jante cu diametrul de 21 de inch, tapițerie din piele Nappa și ornamente din lemn.

Pentru interior, germanii de la Mercedes-Benz au pregătit un volan nou și o serie de materiale noi pentru accesoriile de bord.

Nu există schimbări în ceea ce privește motorizările celor două versiuni amintite mai sus. Mercedes-AMG GT 53 este echipată în continuare cu un motor de 3.0 litri micro-hibrid, care dezvoltă 435 CP și 520 Nm, iar versiunea GT 43 oferă tot 367 CP și 500 Nm.

Tracțiunea integrală 4Matic+ este standard pentru prima variantă și opțională pentru cea de-a doua. Suspensia pneumatică AMG Ride Control+ a fost, la rândul ei, îmbunătățită.

Debutul comercial este programat pentru luna august a acestui an.

via Mercedes-Benz

Comentarii (14)

  • "motor de 3.0 litri micro-hibrid"
    Nu știu de ce se tot folosește expresia aceasta. Te duce cu gandul la nu-știu-ce motoare auxiliare și tot felul de afafiuri, cand el practic este un banal sistem start-stop pe care îl găsești și pe o mașina de 9000 de euro.
    Și revin iar la țigănia cu lumini ambientale, în cațiva ani cred că or să ajungă la ghirlande.
    15 6
  • Mioara de la coafor
    Dar de ce are geamurile laterale atat de mici,e transportor blindat?
    7 5
  • Aglaia
    Fato , si ce daca suprafata vitrata este redusa ?
    Eu sunt mai pragmatica , de asta am intervenit.
    6 2
  • Skumpik_2000_Huedin
    Bine tuuuu, pai la masina asta tu nu te uiti decat in fata ca cei din spate raman si mai in urma , n-au cum sa-ti faca probleme.
    Parbrizu e suficient de mare, nu inteleg de ce i-au mai pus oglinzi!
    6 2
  • Acel "banal sistem start-stop" este de fapt un sistem electric de 48V care alimenteaza un compresor electric (BorgWarner eBooster) ce asigura reducerea turbo lag-ului, motorul M256 fiind dotat cu o singura turbina twin-scroll.
    Acelasi system de 48V alimenteaza si un motor electric de 21cp si 250nm care pe langa functia de overboost are si rol de starter/alternator si inlocuieste sistemul clasic de curele de accesorii pentru pompa de apa si compresorul aerului conditionat... Ceva mai mult decat un banal sistem start-stop care probabil costa cam cat toata masina aia de 9000 de euro.
    11 8
  • Aglaia
    Auzi skumpo , chiar nu intelegi ca nu este indicat sa ne punem poalele in cap in vazul tuturor , aceasta este o meteahna exclusiv masculina.
    Motoarele 6inV si 8inV sunt indispensabilele oglinde ale sufletului oferite standard la acest Mercedes , oglindele pe care le amintesti tu raman doar un capriciu inutil si care nu ar trebui sa se desparta vreodata de lista de optionale.
    5 2
  • @no mame de la 15.20
    Serios!? Ia colea linkul și studiază ce și cum.
    Adică o categorisire. Hai, spor la citit!

    https://www.automarket.ro/stiri/sistem-de-propulsie-micro-hibrid-85621.html
    5 8
  • daca sursa ta de informare e AM mi-am facut deja o parere despre tine. Nu prea buna.
    Crede-ma ca no name ul de la 15:20 are dreptate. Cauta pe net si vei vedea de ce. Nu-ti dau niciun link, iti las placerea de a descoperi singur.
    8 8
  • @15:20/18:18
    Este ca nu-ti mai incapi in piele de "destept" si arogant?
    4 2
  • @ no name, hai să lămurim un lucru: În primul rand să știi că mi se cam rupe de părerea ta despre mine. Punct!
    Acum să discutam probleme tehnice:
    După unii este un mild-hybrid, teoretic este un micro hybrid de generația 3. Și așa cred și eu. Pentru că practic sistemul elimină pierderile de putere determinate de funcționarea continuă a alternatorului, a pompei de apă, a compresorului pentru ac și împinge turbina până pe la vreo 70.000 rot/min. Atat.
    Probabil, neavand o cultură tehnică este posibil să te fi impresionat toate astea dar, practic este pasul următor de la start/stop. Un pas logic și normal, adică elimini pierderile de energie prin frecarea "inutila" a auxiliarelor, mutandu-le pe acționare electrică iar puterea motorului va fi transferată 100% către tracțiune. Simplu!
    Numai bine!
    8 6
  • faptul ca tu crezi ca sistemele hibrid de pe Mercedes sunt aceleasi ca pe nu stiu ce coaja ieftina, mai ales la modelele acestea, ma face sa cred ca nu numai cultura ta tehnica si inteligenta lipsesc cu desavarsire, dar si sanatatea ta mintala este deteriorate grav.
    Ma gandeam ca nu stii numic despre marca asta, insa acum sunt convins ca nici nu ai urcat la bordul unei astfel de masini vreodata.
    In rest aroganta cat cuprinde, tipic persoanelor nesigure pe ele, constiente doar de handicapul lor material si intelectual care nu va putea fi surmontat niciodata. Adica un banal frustrat de maxim 9000 de euro.
    3 8
  • @08:05
    Muamaa,cat de repede lipesti etichetele,pe semne ca esti cel putin psihiatru si bineinteles,cult si inteligent.
    7 2
  • @No name de la 8.05
    Tipic, cand ești în pană de argumente treci la jigniri. Atît poți!
    8 3
  • indecisu
    pai pana la urma e un sistem din ala de la masini de 9000 de euro sau nu? Ca sa stiu si eu cu cine votez.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru