Noua generație Mercedes-Benz GLE a fost dezvăluită în luna septembrie a anului trecut cu un design nou, o motorizare mild-hybrid și o suspensie care recuperează energia în momentul amortizării.
SUV-ul german este deja disponibil pe piața din România, iar din primăvara acestui an va primi și un motor diesel de 3.0 litri în versiuni de 272 CP și 330 CP.
Cu numai câteva zile înainte de startul Salonului Auto de la Geneva, constructorul german a dezvăluit și primele imagini și detalii tehnice despre versiunea de performanță Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+.
De altfel, nemții publicaseră în această săptămână și un teaser, despre care s-a vehiculat inițial că prefigurează noua generație Mercedes-AMG A45.
Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+: date esențiale:
● Din punct de vedere al designului, noul GLE 53 4Matic+ păstrează elementele definitorii ale noi generații GLE, cu mici modificări cromatice specifice gamei AMG;
● În acest context, singura schimbare majoră este grila radiatorului, care a primit 15 bare verticale;
● Jantele standard au 20 inch, însă clienții pot alege opțional între șapte variante între 20 și 22 inch;
● În partea din spate, puterea lui GLE 53 4Matic+ este accentuată de sistemul de evacuare dublu, în timp ce pachetul opțional AMG Night Package include geamuri fumurii și vopsirea a numeroase elemente de caroserie în negru;
● La interior, designerii au optat pentru elemente de culoare roșie pentru volanul îmbrăcat în piele Nappa și pentru scaune, în timp ce partea superioară a panoului de instrumente a fost realizat manual din piele Artico;
● Modelul include un al treilea rând de scaune pliabil pentru că GLE 53 4Matic+ să se transforme într-un SUV cu șapte locuri;
● Sistemul MBUX este disponibil standard și include un meniu specific AMG și posibilitatea de a alege între 4 stiluri: Classic, Sport, Supersport (exclusiv pe AMG) și Discreet;
● Din punct de vedere tehnic, noul Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ utilizează același sistem de propulsie ca CLS 53, E 53 Coupe și E 53 Convertible.
Prin urmare, sub capota există un motor cu șase cilindri în linie cu capacitatea de 3.0 litri care generează 435 de cai putere la 6.100 rpm și un cuplu maxim de 520 Nm între 1.800 și 5.800 rpm;● De asemenea, motorul este echipat cu o turbină, un compresor electric și un sistem micro-hibrid cu tehnologie EQ Boost, pe lângă sistemul electric de 48 de volți. Sistemul EQ Boost oferă un supliment de 22 de cai putere și 250 Nm;
● Motorul este acompaniat de o cutie de viteze automată AMG Speedshift cu 9 trepte și de un sistem de tracțiune integrală 4Matic+;
● Din dotările tehnice nu lipsește nici suspensia pneumatică AMG Active Ride Control, care oferă un confort sporit și permite personalizarea între mai multe moduri: Comfort, Sport și Sport+ sunt dedicate pentru drumurile urbane, în timp ce Trail și Sand au fost dezvoltate special pentru off-road.
Via Mercedes-Benz
Comentarii (1)