La scurt timp de la prezentarea SUV-ului Mercedes-Benz GLB, producătorul german a lansat versiunea semnată de divizia de performanță AMG. Noul AMG GLB 35 4Matic este disponibil și pe piața din România, iar prețul de pornire comunicat de nemți este de 57.007 euro cu TVA.
SUV-ul compact cu șapte locuri dezvoltat de constructorul german este echipat cu motorul pe benzină de 2.0 litri care oferă 306 cai putere între 5.800 și 6.100 rpm și 400 Nm între 3.000 și 4.000 rpm. Resursele motorului vor fi gestionate de o transmisie automată AMG Speedshift DCT cu opt trepte și de sistemul de tracțiune integrală AMG Performance 4Matic.
Astfel, AMG GLB 35 4Matic poate accelera de la 0 la 100 km/h în 5.2 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.
Standard, SUV-ul constructorului german este echipat, printre altele, cu următoarele: jante AMG din aliaj cu diametru de 19 inch, ornamente de interior din plastic care imită fibra de carbon, bare din aluminiu pentru amararea portbagajului, sistem multimedia MBUX (Mercedes-Benz User Experience), asistent activ pentru menținerea benzii de rulare, centuri de siguranță AMG de culoare roșie, tapițerie mixtă (Artico/microfibră Dinamica), scaune sport, cameră pentru mersul cu spatele, faruri LED High Performance, cruise control, suspensie sport, volan AMG Performance îmbrăcat în Nappa și pachet exterior AMG Styling.
Mercedes-AMG GLB 35 vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Mercedes-AMG GLB 35 2.0, Aut, 4x4 |
306 | 8.5 | 5.2 | 57.007 |
Jaguar E-Pace 2.0, Aut, 4x4 |
300 | 8.5 | 6.5 | 53.193 |
Range Rover Evoque 2.0, Aut, 4x4 |
300 | 8.1 | 6.6 | 52.181 |
BMW X2 M35i 2.0, Aut, 4x4 |
306 | 7.1 | 4.9 | 55.752 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
si uite asa ajungi la o absurditate si mai si
Cred (de fapt, sunt sigur) că ai fost (şi poate mai eşti) şi tu martor – şi nu o dată – la conjunctura absolut neverosimilă înrădăcinată demult în terna şi fascinanta rromanika, recte unii “rupţi în fund” (dar nu şi proşti…adică ei sunt pe deplin conştienţi că tot aşa vor intra în pământ, oricât s-ar zbate bineintenţionaţi) pur şi simplu se “răscoală” îndârjiţi împotriva obstacolelor locale “bătute în cuie” (subiectiv-obiective), care le refuză sistematic “dreptul” la bunăstare “ca-n Vest”, nevrozându-i până la cota de avarie (dar să le voteze conştiincioşi pe slugile politice locale, devotate şi omni-executante ale vătafilor străini ai economiei naţionale, alias adevărata “tagmă a jefuitorilor”, n-ar renunţa nici picaţi cu smoală clocotită), astfel că acceptă senini orice sacrificiu (oricât de umilitor şi de dureros ar prevedea că va fi), doar pentru a se vedea fiecare dintre dânşii cu vreo maşină “bengoasă” în curte/faţa blocului (după caz), dar nu de oricare, ci musai germană şi musai “premium”. Odată petrecută (ei o resimt în manieră cvasi-orgastică) “minunea minunilor”, îi acaparează senzaţia-surogat că, pătrunzând în habitaclul “de vis”, pătrund, “de fapt”, în “Occident”, în lumea “avansată, civilizată şi democrată” de care cică îi privează “ilegal” şi “imoral” alde “ciuma roşie”. Fiindcă a se îmbăta omul cu iluzii, culmea, autoconştientizate a funcţionat întotdeauna ca o contraterapie “de succes”. Nu contează că preţul “splendorii din altă lume” (banalizată însă în astă lume :D) vine la pachet cu preţuri usturătoare în alte direcţii şi în alte înţelesuri, prin urmare istorisiri precum “Ăla cu ditamai X6-le/Q7-le/ML-ul/Cayenne-ul a alimentat doar de 50 de lei” nu frizează mitul şi nici absurditatea…Ce dacă banca la care te-ai băgat, de bună voie şi pentru o halcă de viaţă, sclav la discreţie ar socoti că avea dreptul chiar să apese pe umerii tăi, ca să cazi literalmente în genunchi, apoi şi-ar deschide şliţul şi…Ai ajuns, finalmente, în “Vest”, sărman balcanic “furat de mafia comunistă”. Felicită-te! A meritat…
si oricat de greu de citit a fost commentul tau nr2, nu poate nega nimeni ca ai drepate , sau ca macar ai partea ta de drepatate. chiar deunazi am vzt un astfel de exemplu, un 740D al carui bord era mai ceva ca pomul de caciun, dar heeey, am 300 de cai diesel. la urma urmei nu e prost cine cere, ci cel care da....
ieri citeam o stire cum ca din cauza poluarii si a noxelor pe grup , mercedes va trebui sa reduca fortat vanzarea modelelelor amg in 2020. oare cu cat vor creste preturile deja mari ale acestor modele ca sa poata sa aduca profit si sa dezvolte noi modele hybrid si/sau electrice?
si nu are stele verzi pe capota desartei mariri scarpinatoare de orgoliu la defilarea printre iobagi..ca sa bag si eu parabole moraliste fara vreun efect bineinteles
intrebare nestiutoare: artico nu e cumva un fel de musama eco sa aiba boierimea constiinta inverzita?
@cifre, Artico e o gaselnita pentru musamaua eco. Daca e si eco, habar n-am. Dar iti spun sigur ca e o porcarie de imbracaminte pentru scaune. Nu se compara cu pielea naturala, si se rupe pe la cusaturi in ~125.000 km. La amandoua C Class-urile mi s-a intamplat. Treaba e ca oriunde te uiti pe internet, gasesti tapiterie pentru scaune doar pentru pasagerul din dreapta. Absolut nimic pentru sofer. Cred ca sunt mai mult de 2 ani de cand am o ruptura in scaun pe toata latimea lui. Nu glumesc. Mi-e si jena sa deschid usa la masina cand urc sau cobor.
De ce accepta Mercedes materialul asta, e peste puterea mea de intelegere. Mai bine platesti extra si ai piele adevarata care tine la terfeleala, sau direct material textil.
In rest, ramane cum am stabilit, GLB in opinia mea, e o masina exceptionala. Are performante brici, spatiu pentru 7 si tehnologie de ultima ora.
in niste poze arata bine imitatia si greu de deosebit de piele
clar nu mai cumpar amg :)
raman la fiesta mea.. nu e ST mountune dar merge de 14 ani nici ruginita deci peste 5-6 ani o fac electrica doar se ieftinesc bacteriile
glumesc eu si nu prea ca ma face pieton tanti Firea curand
Apropos, degeaba dai cu aspiratorul pe scaune. Trebuie sa folosesti si o perie de paie foarte moale. Pentru ca si dupa aspirator, in cusaturi raman particule mici de nisip care in timpul mersului, sub greutatea ta, sunt ca un brici pentru cusaturi. Nu taie atat ata, cat prostia asta de material.
La R Class am tot Arctico, si totusi dupa 12 ani inca nu s-a rupt nimic, desi masina e poate cea mai calarita din casa. Probabil si la musamaua asta sunt diferite grade de calitate. Daca nu s-ar fi rupt, era perfecta.