Constructorul german de automobile a publicat, în urmă cu scurt timp, primele imagini și informații despre noul EQE SUV, al cincilea SUV cu zero emisii al mărcii și primul care poartă semnătura diviziei de performanță AMG.
DOUĂ VERSIUNI AMG
Clienții au la dispoziție două versiuni: în cazul noului Mercedes-AMG EQE 43 4Matic SUV, cele două motoare electrice dezvoltă 476 CP și 858 Nm, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 4.3 secunde și o viteză de top de 210 km/h.
Versiunea de top, adică EQE 53 4Matic+ SUV, oferă 626 CP, 950 Nm și o viteză maximă de 220 km/h. Pachetul AMG Dynamic Plus (include funcțiile Race Start și Boost) crește aceste valori la 687 CP și 1.000 Nm, astfel că repriza 0-100 km/h scade la 3.5 secunde, iar viteza maximă urcă la 240 km/h.
Indiferent de alegerea făcută, bateria are o capacitate de 90.6 kWh. Acestea fiind spuse, noul Mercedes-AMG EQE 43 are o autonomie cuprinsă între 431 și 488 de kilometri, iar EQE 53 poate parcurge între 375 și 470 de kilometri cu o singură încărcare.
EXTERIOR ȘI INTERIOR SPECIFIC AMG
Din punct de vedere estetic, versiunea AMG a noului EQE SUV propune o grilă frontală cu ornamente cromate, emblema diviziei de performanță pe capotă, accente negre cu finisaj lucios și jante de 21 de inch în standard (cele de 20 și de 22 de inch sunt opționale).
În spatele lor se află frânele cu șase pistoane și discuri de 415 mm pe față, de ajuns pentru a opri în siguranță SUV-ul cu zero emisii care cântărește 2.6 tone.
Pe spate, discurile măsoară 378 milimetri. Frânele ceramice sunt opționale.Știm deja că tracțiunea integrală este standard, dar la fel este și sistemul de direcție integrală. Tot aici trebuie amintită suspensia AMG Ride Control+, sistemul AMG Active Ride Control (pentru EQE 53 SUV) și tehnologia AMG Sound Experience.
Tema AMG continuă și la interior. Avem aici o tapițerie din piele artificială și microfibră, dar clienții pot opta și pentru o tapițerie din piele Nappa. Nu lipsește volanul AMG Performance sau ornamentele din fibră de carbon, opționale.
Tot opțional este și sistemul Hyperscreen.
via Mercedes-AMG
Comentarii (0)