Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake a fost prezentat oficial: modelul de performanță oferă până la 421 CP

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 17.07.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-AMG a publicat primele informații despre noul AMG CLA 45 Shooting Brake. Modelul de clasă compactă va fi echipat cu un motor de 2.0 litri disponibil în versiuni de 387 CP și 421 CP.

Divizia de performanță Mercedes-AMG se mișcă într-un ritm rapid. În ultimul an, nemții au venit pe piață cu versiuni AMG 35 pentru gama de modele compacte, dar și cu variante AMG 45 pentru Clasa A și CLA.

Acum a venit rândul lui CLA Shooting Brake să întregească familia și să primească versiunea AMG CLA 45 Shooting Brake.

Din punct de vedere estetic, noul model de performanță din clasa compactă a primit o grilă frontală restilizată, un spoiler modificat și prize de aer ceva mai generoase. În același timp, nemții propun aripi laterale mai mari, un difuzor spate îmbunătățit și două terminații duble pentru sistemul de evacuare.

Constructorul german propune două versiuni: AMG CLA 45 Shooting Brake și AMG CLA 45 S Shooting Brake. Indiferent de alegerea făcută, sub capota modelului de clasă compactă se află un motor pe benzină de 2.0 litri.

În cazul versiunii de bază, motorul dezvoltă 387 de cai putere la 6.500 rpm și 480 Nm între 4.750 și 5.000 rpm.

Pe varianta AMG CLA 45 S Shooting Brake, propulsorul de 2.0 litri va oferi 421 de cai putere la 6.750 rpm și 500 Nm între 5.000 și 5.250 rpm.

Indiferent de alegerea făcută, nemții propun cutia automată AMG Speedshift DCT cu opt trepte și sistemul de tracțiune integrală AMG Performance 4Matic+.

În aceste condiții, Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake accelerează de la 0 la 100 km/h în 4.1 secunde, cu 0.8 secunde mai rapid comparativ cu versiunea AMG CLA 35 Shooting Brake.

În cazul lui AMG CLA 45 S Shooting Brake, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 4.0 secunde.

Conform oficialilor Mercedes-AMG, viteza maximă a versiunii de bază este limitată la 250 km/h, însă ea poate crește până la 270 km/h prin alegerea pachetului AMG Driver. În cazul lui AMG CLA 45 S Shooting Brake, viteza maximă este limitată electronic la 270 km/h.

Mercedes-AMG spune că au fost operate o serie de îmbunătățiri atât la nivelul sistemului de direcție, cât și în dreptul suspensiilor, aceste modificări îmbunătățind caracterul dinamic al lui CLA 45 Shooting Brake.

Cu ajutorul AMG Dynamic Select, șoferii vor putea accesa șase moduri de rulare (Slippery, Comfort, Sport, Sport+, Race și Individual).

La fel ca în cazul lui AMG A 45, nemții au integrat și un mod denumit Drift. Acesta face parte din pachetul AMG Dynamic Plus (opțional pe versiunea de bază, standard pe varianta de top AMG CLA 45 S Shooting Brake).

Comentarii (2)

  • Nu ca să-i cânt în strună amicului @zărne zic: Wow -- așa da !

    Vorbesc oricum doar de stilul exterior -- care mai rimează cu blazonul circo-stelat și prin dimensiunile deloc compacte --, fiindcă interiorul play-mobiloid tot nu-mi place. În ciuda finisării lui de excepție.

    În orice caz, 35-ul de *numai* 306 CP îmi pare arhisuficient ca dinamică (suta-n 4,0 secunde vs. 4,9 nu prea se simte-n viața reală, obținută fiind și cu prețul unui plus de 115 CP, jdemii de € și destule canistre, dacă nu cisterne de benzină. :-))
    16 1
  • @Kiro, pentru mine e foarte greu sa-mi dau cu parerea pentru ca nu am vazut decat poate o data-de doua ori genul asta de masina in realitate (shooting break). Dar daca zici tu, te cred pe cuvant.

    Interiorul e inca o mare necunoscuta cum va fi primit de public, in special pe termen lung. Este clar ca se adreseaza generatiior tinere, digitalizate pana in maduva oaselor.

    5.0 sec pana la suta la ora inseamna o masina foarte rapida. 4.0 secunde inca n-am incercat, dar sunt convins ca se simte diferenta, mai ales de la un semafor la altul. Ce se intampla de la 120-140km/h in sus devine alta discutie.

    Oricum, la gabaritul asta, 306 CP sunt super suficienti. SLK230 avea 198 CP si facea suta in 7.5 secunde. Pe vremea aia mi se parea racheta. Acum nu stiu ce procent din masinile de pe sosea ating performanta asta, dar cu siguranta sunt mult mai multe decat acum 15-20 de ani. Ne-au crescut pretentiile, dar si preturile sunt pe masura.

    Un CLA45 AMG se justifica pentru foarte putini, dar chiar si asa, se pare ca vanzarile vor fi substantiale. 'Om trai si-om vedea :)
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru