Esential
24.200 | unitati Mercedes AMG au fost vandute in anul 2008. |
8.100 | Mercedes-uri C63 AMG au fost vandute in decursul anului 2008. |
24.200 | unitati Mercedes AMG au fost vandute in anul 2008. |
8.100 | Mercedes-uri C63 AMG au fost vandute in decursul anului 2008. |
AMG, divizia de performanta a Mercedes-Benz, a inregistrat in 2008 o crestere de 19% a vanzarilor. Astfel, 24.200 unitati Mercedes AMG au fost vandute in anul 2008, fata de cele 20.300 vandute in 2007. Cea mai profitabila piata pentru divizia AMG a fost cea din Statele Unite ale Americii, care a inregistrat 38% din totalul vanzarilor pe 2008. Cea de-a doua piata pentru AMG a fost cea din Germania, care a inregistrat o crestere de 34 de procente fata de anul trecut si a vandut 13% din totalul unitatilor produse in 2008.
Cel mai popular model a fost Mercedes-Benz C63 AMG, care a fost vandut in 8.100 unitati, pe cand Mercedes-Benz SL 63 AMG a avut 3.050 clienti. Divizia AMG a producatorului Mercedes-Benz a urmat o tendinta similara cu cea a diviziei M a BMW. Astfel, pe langa cresterea vanzarilor, a crescut si cererea pentru pachetele AMG. Vanzarile de pachete AMG pentru modelele Mercedes-Benz au crescut cu 75% fata de anul 2007. Scoala de instruire a clientilor AMG, fondata in 2007, a avut de doua ori mai multi elevi decat in anul in care a fost infiintata.
In cinstea succesului inregistrat de aceasta divizie, AMG a decis sa inceteze luptele pentru caii putere, si sa se straduiasca sa produca vehicule cat mai eficiente. Inginerii germani doresc sa mareasca autonomia modelelor AMG cu 30% pana in anul 2012. Pentru a indeplini aceasta cerinta, modelele AMG vor fi construite cu ajutorul materialelor usoare si vor folosi tehnologii precum injectia directa si stop-start inteligent.
Via | Autoblog
Comentarii (1)