La 6 luni după ce a fost prezentat ca un concept, Mercedes-AMG a dezvăluit PureSpeed, o versiune a modelului SL63 fără acoperiș și fără parbriz. Vehiculul dezvăluit arată foarte asemănător cu conceptul, incluzând chiar și un halo, acel element de protecție pe care îl folosesc mașinile de Formula 1.
Mercedes plănuiește să producă doar 250 de exemplare ca parte a noii sale serii „Mythos”, o gamă de modele ultra-limitate.
Schema de culori roșu-negru și numerele 10 de pe aripi fac referire la modelul Mercedes-Benz Targa Florio din 1924, care a câștigat cursa Targa Florio în acel an. Totuși, pentru cei care preferă o culoare mai tradițională, PureSpeed poate fi comandat în argintiu mat, reflectând culorile clasice de curse germane.
Grila frontală aduce un omagiu modelului Mercedes-AMG One, iar PureSpeed include multe elemente aerodinamice pentru a compensa lipsa acoperișului și a parbrizului. Acel halo este o piesă structurală completă, realizată din oțel și suplimentată cu bare de protecție retractabile în spatele scaunelor din spate.
Din punct de vedere al performanțelor, PureSpeed este practic identic cu SL63, fiind echipat cu un motor V8 de 4.0 litri AMG, care dezvoltă 577 de cai putere. Totodată, PureSpeed vine cu o transmisie automată cu 9 trepte și tracțiune integrală. Sprintul de la 0 la 100 de km/h se face în 3.6 secunde, iar viteza maximă este de 315 km/h.
Mercedes include două căști aerodinamice special concepute pentru PureSpeed, echipate cu un sistem de intercomunicare care permite șoferului și pasagerului să vorbească între ei. Acest sistem de intercomunicare se conectează și la sistemul de infotainment al mașinii.
În ceea ce privește interiorul, există un ceas exclusiv IWC Schaffhausen amplasat pe tabloul de bord.
PureSpeed vine și cu un fel de plafon. Practic, este o copertină din material textil care se întinde peste elementul halo și se atașează la carenajele roților. Este ceva similar cu soluțiile folosite la mașinile de curse vechi.
Momentan, Mercedes-Benz nu a anunțat încă prețul pentru PureSpeed.
via Mercedes-Benz
Comentarii (0)