Esential
330 | de cai putere va avea viitorul Mercedes A-Klasse semnat de AMG. |
400 | de Nm este cuplul motorului aşteptat pentru viitorul A45 AMG. |
330 | de cai putere va avea viitorul Mercedes A-Klasse semnat de AMG. |
400 | de Nm este cuplul motorului aşteptat pentru viitorul A45 AMG. |
După ce a impresionat publicul cu noua generaţie A-Klasse, Mercedes a decis că e nevoie să aducă pe piaţă rapid o versiune de performanţă a compactei premium. Divizia AMG s-a apucat de treabă şi lucrează în prezent la detaliile finale ale modelului, detalii făcute publice de surse din interiorul Mercedes.
Potrivit acestora, viitorul A45 AMG, cum a fost el denumit de presa de specialitate, va folosi un motor cu patru cilindri, montat transversal, similar cu cel folosit pe versiunea de serie A250. Unitatea a fost dezvoltată în parteneriat cu englezii de la High Performance Engine şi a primit o serie de modificări importante, care îi vor permite să livreze o putere totală de 330 cai putere şi un cuplu motor de 400 Nm.
Aceste atribute fac din viitorul motor AMG cea mai puternică unitate cu patru cilindri montată pe un automobil Mercedes.
Tobias Moers, director al departamentului de dezvoltare AMG, a recunoscut că echipa sa a vrut să obţină puterea şi performanţele lui Audi RS3 folosindu-se de o unitate cu patru cilindri nu cu cinci, ca în cazul rivalilor de la Audi.
De asemenea, oamenii diviziei AMG susţin că vor egala viteza şi performanţele la accelerare ale lui M135i, care atinge 100 km/h în 5.1 secunde.Resursele viitorului A45 AMG sunt folosite cu ajutorul unei cutii automate cu şapte rapoarte, care canalizează efortul către ambele punţi. A45 AMG nu va face compromisuri, nemţii fiind decişi să ofere standard un sistem start-stop şi recuperarea energiei la frânare. Eficienţa va fi cea mai bună din segment.
Tot cea mai bună din segment va fi şi viteza de abordare a curbelor, superioară rivalilor, mulţumită noii arhitecturi a suspensiei. Pentru o performanţă deosebită, inginerii din Affalterbach au testat ţinuta de drum atât pe şosele clasice, cât şi pe circuitul de la Nurburgring. Probabil aşa au ajuns şi la decizia de a oferi un ESP cu trei moduri diferite de dezactivare, pentru împătimiţii acestui segment.
via l autocar
"Tractoristule", cilindreea va fi de 2.001 pt a nu pune tot tzaranu' mana pe Mercedes,iar in ceea ce priveste fiabilitatea,ai putea renunta la gandirea ta primara (de primata) si sa ai in vedere si utilizarea de materiale speciale,altele decat cele dintr-un 1.2 MPI sau HTP...
Hiiiihihiiiihiiiii, ce ti-a zis=o Ivanoff!!!!
Dc te mananca in fund sa vb numai sa te aflii in treaba...........
A citit cineva fisa tehnica a motoarelor pe benzina ce vor aparea pe noul A? A observat cineva ca TOATE au cuplul de la mult laudatul prag de 1250rpm (laudele erau adresate la momentul respectiv celor de la BMW).
Cred ca le zice "supraalimentate" la toate. Ca se foloseste o turbina ce comprima aerul folosind presiunea gazelor de esapament, sau ca se foloseste un compresor mecanic care comprima aerul folosind forta de la arborele cotit, rezultatul este aproape identic, si anume ca se obtine o presiune in galeria de admisie superioara celei obtinute prin admisia clasica.
Nu inteleg ce anume vrei sa spui cu fraza de mai sus ...
"Motoarele turboaspirate,sunt mult mai fiabile decat cele turbo supraalimentate,ca sa sti" -- prin asta cred ca te referi la motoare aspirate vs. motoare supraalimentate (si as putea sa-ti spun ca gresesti, ca toate motoarele se strica..)
"Un motor aspirat nu este dopat cu aer comprimat obtinut din compresor si din turbina,ca cel supraalimentat" - deci un motor aspirat nu este un motor supraalimentat ... cam asta ar fi "defnitia" termenului ... este supraalimentat sau nu ... deci .. ce vrei sa spui cu asta?
unckle>Nu te mai ambala atat sa dai informatii la oricine,pentru ca tot o ceharie de marca ramane>ai auzit MADE IN TSCHECHIEN(Cehia)