Mercedes extinde gama actualului A-Klasse cu două versiuni noi, ce vor face deliciul celor care îşi doresc un automobil cu consum redus în clasa premium.
Constructorul german oferă noul A180 CDI BlueEfficiency, echipat cu motor diesel de 1.5 litri şi 109 cai putere, asistat de o cutie manuală cu şase rapoarte. Angrenând roţile faţă, ansamblul răsplăteşte proprietarul cu un consum mediu de numai 3.6 litri/100 de kilometri şi o rată a emisiilor de numai 92 g/km.
Alături de versiunea diesel, A-Klasse primeşte şi un nou entry-level pentru cei care preferă benzina. Este vorba despre versiunea A180 BlueEfficiency, propulsată de un motor cu patru cilindri de 1.6 litri, capabil să ofere 122 de cai putere. Şi această configuraţie garantează un consum redus, de numai 5.2 litri/100 de km şi emisii de 120 g/km.
Mercedes merge şi mai departe de atât şi promite un consum mediu mai mic cu 0.2 (diesel), respectiv 0.3 litri (benzină) pentru nivelurile de echipare de bază ale versiunilor amintite mai sus.Pentru a putea atinge aceste valori, Mercedes a operat o serie de modificări importante. aerodinamice, reducerea gărzii la sol cu 15 mm, modificarea transmisiei pentru a obţine rapoarte mai lungi şi, nu în ultimul rând, recalibrarea unităţii de control a motorului.
Printre acestea se numără acoperirea parţială a grilei radiatorului, instalarea unor accesoriiPentru a identifica cât mai bine aceste versiuni economice, Mercedes a instalat în partea frontală şi un set de LED-uri, poziţionate chiar în interiorul spoilerului.
Ambele versiuni economice vor fi puse în vânzare la mijlocul lunii februarie, livrările urmând să înceapă în martie.
via Mercedes
)
De altfel si motorul MultiJet de la Fiat este bun.
Nu spun ca motoarele diesel nemtesti ar fi proaste. din contra sunt extraordinare, dar sa critici tot ce este non-Deutschland e o mare prostie.
In mod normal pe acest site te astepti sa intalnesti iubitori de automobile, care vin cu comentarii constructive.
Daca nu-ti place o anumita marca, un anumit model, un motor, ori te abtii de la comentarii, ori vii cu argumente clare, documentate care sa aduca plus valoare articolului.
in cele mai multe cazuri oamenii nu-si cumpara masina pe care o vor, ci masina pe care si-o permit.Toti ne dorim Ferrari, dar slava Domnului ca majoritatea sunt constienti ca o masina trebuie intretinuta corespunzator.
Decat BMW Pisicuta sau Ursulet cu fumul taras ca la locomotiva cu aburi, mai bine un Logan 1.2, dar intretinut conform manualului.
Sunt sigur ca posesorii de hoituri din astea de prin '90 arunca cu comentarii aiurea doar sa se bage si ei in seama.