Mai puțin de trei săptămâni ne despart de momentul în care vom face cunoștință cu viitoarea “Clasă S electrică”.
La sfârșitul lui 2020, Mercedes-Benz a publicat primele teasere cu sedanul electric EQS, care va avea software cu inteligență artificială și filtru HEPA la interior.
Constructorul german a confirmat încă din vara lui 2020 că modelul va avea o autonomie de peste 700 de kilometri.
Nemții au publicat acum primele imagini cu interiorul viitorului model, principalul punct de atracție fiind uriașul ecran denumit Hyperscreen, care se întinde pe toată lățimea bordului.
Hyperscreen va fi disponibil opțional pe EQS. În versiunea de bază, interiorul lui EQS seamănă foarte mult cu cel al actualei generație Clasa S, cu un instrumentar de bord digital și cu o tabletă montată în zona centrală.
Mercedes-Benz a dat recent startul producției de baterii pentru viitorul model, care va fi prezentat oficial în data de 15 aprilie 2021.
Via Mercedes-Benz
"Simply clever" să-ți i-a banii triplu din buzunar.
sau 1.33 frantuzesti ."Pentru restul exista Bmw" :))) de cand v-au pus astia ecrane in Sprinter vad ca nu va mai ajunge lumea la nas.
Vezi că BMW are pe X1 un motor de 1.5 în 3 cilindri.
Dar ce este drept nu trebuie ocolit...Noi, oamenii, nu întruchipăm doar îngeri sau doar demoni. În schimb, putem manifesta mai mult sau mai puțin din ambele categorii. La un moment dat, se va trage linie și ni se va cântări...caracterul REAL.
On topping. Rămâne cum am stabilit: prin anii '30, nu vom mai recunoaște lumea auto, indiferent dacă vom admite sau nu această teribilă realitate! Și să nu ne iluzionăm: producătorii nu (se) mișcă în funcție de preferințele lor personale (ori "putoarea fosilă', ori "protecția mediului"). Doar BANUL le condiționează toate acțiunile. Ei știu prea bine (fini observatori pe plan psihologic, de!) că, de regulă, prostimea planetară este conformistă și, implicit, snoabă. Și, cum e-frenezia reprezintă direcția principală astăzi, calculele lor axate pe profit n-au cum să eșueze! Aaa, că se împleticesc în eco-normele draconice ale politicienilor (pardon, ale marionetelor politice)...Într-un final, o vor da la pace cu toții.
Apropo, de reținut...truismul: Globul a început și va sfârși strașnic polarizat: ei și noi! O prăpastie de netrecut...De aici rezultă drama de zi cu zi, dar, indiferent că porcii se îmbuibă, iar oile se mulțumesc cu mâna de nutreț HOTĂRÂTĂ (nota bene: prin "lege") de ei, soarele va răsări flegmatic peste lume și "destinul" ei. Păcat că dânsul nu poate scrie și un roman pe baza scrutărilor sale; ce best-seller ar fi!
Și lasăă cu rafinamentul, am văzut cât rafinament au majoritatea cumpărătorilor de mașini premium
Ce mi s-a parut neadevarat e parerea catorva ca exista o piata pentru asa ceva.
Saab, Mercedesurile construite ca un tanc, Bmw-urile sport pe benzina au fost ucise de piata (adica eu, tu si ceilalti cumparatori).
Oamenii au preferat in cele din urma modelele mai suple(tabla mai subtire, placute mai subtiri etc), avand consum/pret de cumparare/cost de intretinere mai mici. Cred ca initiatorii schimbarii au fost japonezii, sper ca nu gresesc, astfel ca si nemtii s-au adaptat.
Totusi sa nu avem impresia ca luxul de acum e sub cel de acum 30 de ani. Inca o precizare: lux in sens de confort/dotari/materiale si nu cel subiectiv - aspect/ecrane.
Vorba lui Inexo, în 10 ani nu vom mai recunoaște automobilul așa cum l-am știut până acum, iar Mercedes ne face o mică demonstrație, dictată desigur, de profilul clientului impresionat tot mai mult de ecrane și lumini ambientale.
pe bune, asta ai inteles tu din comentariul anterior? :))
asa cum si copilul de acum 30 ani admira si isi dorea foarte mult acel W140, state of the art la vremea lui.
ideea este ca generatiile viitoare vor alege masinile cele mai noi ale prezentului, sau ale viitorului care urmeaza. e natural sa fie asa. in plus, copilul de azi are sanse mai mari sa isi vada visul implinit decat copilul de acum 30 ani.
inca o data, felicitari lui Alpine77 pentru buna observatie si legatura intre salariile vremurilor de atunci si preturile masinilor (mai ales ale celor din segmentul de lux). puterea de cumparare a crescut peste tot in lume, de aceea vine mai usor in ziua de azi sa cumperi o masina din segmentul de lux. zic mai usor, ca inainte era cvasiimposibil, cu exceptia celor cu adevarat foarte instariti.
"Simply clever" să-ți i-a banii triplu din buzunar."
Ce mentalitate de cârpit ai, bănuiesc ca umbli cu pneurile de iarna vara, ca nu ai bani sa le stochezi. Și sigur le-ai luat second hand.
Amice, cine are bani de masina asta nu are grija costului ecranului.
uneori numai merita timpul pierdut pentru a da explicatii unor bipezi cu lacune de intelegere, incapabili de a cuprinde contextul (asta daca citesc toate comentariile)
Ei, lasă, NU MAI fi supărat – mai greşesc şi unii faţă de tine (evident că n-ai aveai cum să confunzi luxul cu volumul, cu toate că, de vreo 30 de ani încoace, ghermanele ne propun/oferă lux de…volum). Alta este hiba la tine, dar refuzi literalmente să fii NUMAI ochi şi urechi la taica părintele.