După succesul modelelor Audi A3 şi BMW Seria 1, Mercedes şi-a dorit să aibă un cuvânt de spus în segmentul compact. Se pare că a reuşit odată cu lansarea noii generaţii A-Klasse în această vară.
Modelul compact oferit de constructorul din Stuttgart se bucură deja de succes, 90.000 de unităţi fiind comandate până în prezent. Informaţia a fost oferită chiar de Dieter Zetsche, şeful Mercedes.
Cele 90.000 de unităţi ajută constructorul german să îşi îmbunătăţească vânzările din acest an. Mercedes estimează că acestea vor fi mai mari cu 5% decât cele din 2011, totalizând 1.28 de milioane de exemplare.
Daimler are însă planuri mari pentru următorii ani. Dieter Zetsche a declarat că îşi doreşte ca până în 2020 vânzările Smart şi Mercedes să ajungă la 2.6 milioane de unităţi pe an, adică dublu rezultatelor înregistrate azi. Cu o asemenea performanţă, Mercedes ar urma să depăşească vânzările BMW şi Audi şi ar putea conduce segmentul premium.
Acelaşi Zetsche a declarat că Daimler nu are în plan o reducere de personal, deşi divizia financiară a germanilor vizează o reducere a costurilor cu 2 miliarde de euro până în 2014. Asta după ce germanii au anunţat că vor fi cu 1 miliard de euro sub ţinta de profit estimată pentru 2012 şi că nu se aşteaptă la rezultate mai bune anul viitor.
via automotivenews
In alta ordine de idei, e mare diferenta intre ceea ce ai vrea si ceea ce vei reusi.
Nici Audi si nici BMW nu dorm, greu de crezut ca vor reusi dublarea vanzarilor!