Esential
5.7 | litri la sută consumă cel mai economic model S-Klasse creat vreodată. |
Cea mai economică limuzină de lux non-hibridă creată vreodată a debutat astăzi la Salonul Auto de la Paris sub sigla Mercedes-Benz. Modelul este echipat cu un motor diesel cu patru cilindri, o altă premieră în istoria de 60 de ani a lui S-Klasse, cunoscut mai degrabă pentru unităţile V8 pe benzină de cilindree mare, dar noul propulsor compensează acest aspect prin prin montarea a două turbocompresoare. Propulsorul de 2.2 litri este cuplat unei transmisii automate cu şapte rapoarte de tip 7-G-Tronic Plus.
Puterea maximă a motorului este de 201 CP, iar cuplul motor maxim este de 500 Nm şi vine încă de la 1.600 rpm. Accelerarea de la 0 la 100 km/h este efectuată în 8.2 secunde, iar viteza maximă este de 239 km/h. Emisiile de CO2 înregistrate de acest model sunt de 149 de grame pe kilometru, sensibil mai mici decât ale rivalilor. Noul motor face parte dintr-o gamă întreagă de propulsoare noi, iar perechea sa este S 350 BlueTEC, un V6 care furnizează 255 CP şi emite doar 177 de grame de CO2 pe kilometru.
Consumul mediu al acestui model este anunţat la 5.7 litri la sută în regim mixt.Cei de la Mercedes-Benz au echipat acest model cu un sistemp stop-start, iar cele două turbine ajută la furnizarea unui cuplu motor mare încă de la turaţii joase. Unul dintre turbocompresoare furnizează o presiune mai mare şi atinge potenţialul maxim la turaţii mai mari, în timp ce unitatea mai mică oferă o presiune mai redusă dar reuşeşte să atingă această valoare mult mai repede, făcând cilindreea mică a motorului să nu mai atât de mult atunci când vine vorba de demaraj.
Via | Mercedes-Benz
Sa vezi atunci senzatii tari... :))))
Daca bmw-ul v-a baga cum spui tu motor de 1.5l pe seria 7/X5/X6 :))) atunci "saracii" aia care vor detine astfel de modele inca vor primi ajutoare de incalzide de la stat in aeasta toamna.
Vezi:
http://www.automarket.ro/blog/mester/diverse/opinii/saracii-cu-scirocco-vs-bogatii-cu-octavia-tour/
Nu există diferenţe estetice între S 250 CDI şi alte motorizări non-AMG ale gamei S-Klasse.
@eu
Până nu îţi vei asuma o identitate adevărată, eşti liber să taci.
Din moment ce există şi o versiune hibridă a lui S-Klasse, nu putem vorbim neapărat de cel mai ecologic S-Klasse (cu toate că emisiile de CO2 anunţate sunt mai reduse decât cele ale hibridului, dar comparăm benzină cu diesel aici), dar ne aşteptăm ca preţul de achiziţie al acestui model să fie mai redus decât al altor versiuni.
Chiar dacă nu va fi cel mai ieftin model din gamă, cu siguranţă va avea cele mai mici taxe şi impozite aplicabile unui S-Klasse.
Spre exemplu, versiunea hibridă a lui S-Klasse nu va fi supusă plătirii impozitului anual sau a taxei de mediu, dar asigurarea RCA tot va fi mai costisitoare decât cea a lui S 250 CDI.
PS nu sunt fanul nimanui dar nici hater. Tot ce pot spune este ca Stanila este dezgustator de penibil!
dar ce fratele meu e vorba de o masina care face subiectul unei campanii publicitare? la balarii esti as. astept sa mai scoti cate ceva din gura, ne mai binedispui cu ineptiile tale.
drum bun pe calea propasirii. haideti sa haidem.