- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Tuning
Ultimele stiri din Tuning
-
Germanii de la Manhart au dezvoltat un nou pachet de tuning pentru BMW XM. Denumit MHXM 900 II, acesta crește puterea SUV-ului din Munchen la 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu. (14.12)
-
Compania britanică TWR a prezentat un restomod bazat pe vechiul Jaguar XJ-S. Noul model primește un motor V12 de 650 de cai putere, iar producția este limitată la doar 88 de exemplare. (22.11)
-
Germanii de la Brabus au dezvăluit două modele tunate noi, bazate pe Porsche 911 Turbo S Cabriolet și Range Rover. Noile mașini primesc o vopsea care este garantată să fure privirile. (17.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Mercedes a echipat un C-Klasse din 1992 cu un motor din 2009
Altceva: " puterea noului propulsor o depaseste pe cea a unitatii originale cu peste 40%, ceea ce incalca normele RAR"
Nu-i asa ca normele RAR sunt absurd de inflexibile?
"pasionatii de Mercedes-Benz din Romania nu pot efectua un asemenea schimb de motor deoarece carburantul folosit difera" - e chiar asa greu sa il alimenteze cu un carburant corespunzator?
normele RAR legate de puterea motorului mi se par o tampenie.
In orice caz interesant engine-swap. Cat despre schimbarea combustibilului nu era o problema, w201 a avut si el motoare turbo diesel dupa cum ati mentionat, ramane insa problema cu puterea. O rezolvarea la aceasta problema ar fi recalibrare ecu la o putere mai mica, facut omologarea, si apoi resoftare la valorile initiale.
Inconcordanta apare la nivelul seriei de sasiu, care arata o masina cu motor pe benzina, iar montajul unui motor diesel este incompatibil din punctul de vedere al celor de la RAR.
Daca nu ma insel, normele s-au schimbat in 2007, pana atunci existand posibilitatea unei asemenea conversii, care era incadrata la Omologari Artizanale, dar restrictia de putere exista in continuare.
Resoftarea nu este o optiune, deoarece RAR ia in considerare puterea declarata de fabrica, nu cea masurata la roti sau la volanta.
Diferenta de masa dintre cele doua modele este provocata si de faptul ca W204 este mai lung si mai lat decat modelul W201.
Sper ca te-am lamurit. :)
Probabil ca punctul de referinta pt aceasta comparatie este versiunea 190D 2.0 diesel aspirat de 75 CP. Ala cu siguranta ia suta in ceva de genul 15-17 sec.
Modelul modificat de nemti in cazul asta, 2.6, are 160 CP si sigur timpul de 0-100 e de sub 10 sec.
Legat de viteza maxima, 2.6 avea top speed de 215. Asa ca diferenta la capitolul asta nu e asa mare cum se anunta in articol. Nu cumva sa spuneti ca prindea 215 cand era nou, pt ca nu e adevarat. Am avut un 190E 2.0 122 CP si prindea cu o usurinta fantastica 180 km/h.
O diferenta mare s-ar nota daca s-ar comparat cu top speed-ul lui 190D 2.0 are era de 160 km/h.
E remarcabil ce-au realizat acesti ingineri, probabil in timpul lor liber. Frumos exercitiu.
Cat despre partea cu resoftat, credeam ca iti si masoara puterea, din moment ce tu oricum aduci modificari asupra motorului pentru a-l face sa se "potriveasca" (poate nu mai incapeau de exemplu cele 2 turbine ;)). In fine, legile la rar sunt oricum jalnice, nici macar nu poti avansa in grad euro (fara spaga bineinteles), ce sa mai zic de pus un motor mai eco...
ia un 190 2.5td si schimbai motoru un service autorizat rar si 100% il omologeaza.....important e sa nu fie mai vechi decat masina !!! si poti sa pui ce motor vreau muschiii tai fie benzina fie diesel sa ai doar factura si vama platita la el .
bafta
Designed to demonstrate the progress diesel technology has made in the past 20 years, the "new" 190 D BlueEFFICIENCY boasts a OM651 common-rail diesel engine with 150 kW (204 hp) and 500 Nm of torque. 0 to 100 km/h comes in 6.2 seconds, which is insanely faster than the 1983 190 D's time of 18.1 seconds.
This huge leap in performance is due (in part) to the OM651's 500 Nm of torque, which is more than twice as potent as the most powerful W 201-series model (the 190 E 2.5-16 Evolution II, built for DTM homologation rules). Another interesting fact is the OM651 engine produces 72 hp more than the OM 601 engine of 1988, while consuming 2.4 liters/100km less.
Compared to the Mercedes 190 D, the C 250 CDIBlueEFFICIENCY is 385 kilograms heavier but boasts more interior space, a longer wheelbase, the latest luxury items, enhanced safety features, and improved aerodynamics.
A fost produs din 1983 pana in 1994. Gresesc oare?