Interfaţa poate fi activată vocal şi este poiectată pe una din lentile. Se combină astfel sfaturile de orientare cu experienţa la volan, pentru a rezulta filosofia numită: „viaţă digitală”.
Johann Jungwrith, directorul departamentului de cercetare Mercedes America de Nord, susţine că integrarea sistemului de navigaţie în ochelarii Google „este doar o nouă dovadă a faptului că tranziţia până la maşină poate fi insesizabilă din punct de vedere al conectării.” Practic, omul rămâne în deplină conectare cu ceea ce îl interesează chiar şi atunci când nu se află acasă, la birou sau în maşină.
Scopul Mercedes este acela de a le permite clienţilor săi să îşi poată accesa în maşină informaţiile de pe telefonul mobil, calculator sau alte suporturi digitale. Versiunea Mercedes a ochelarilor Google permite ghidarea persoanei către locul de parcare al maşinii şi transferarea unei destinaţii în sistemul de navigaţie al maşinii. Atunci când şoferul părăseşte maşina, ochelarii preiau în continuare funcţia de navigaţie pentru a găsi destinaţia finală.Mercedes susţine că aplicaţia sa va fi disponibilă imediat ce ochelarii Google vor fi disponibili pentru comercializare. Acelaşi Jungwirth a declarat că Mercedes intenţionează să ofere şi alte aplicaţii multimedia pentru ochelarii Google.
Comentarii (2)