Mercedes a dezvaluit detaliile complete ale motorului V8 biturbo de 5.5 litri
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Germanii de la Mercedes-Benz au dezvaluit detaliile tehnice ale noului propulsor V8 bi-turbo de 5.5 litri care va echipa modelele AMG ce poarta titulatura 63. Singurul model AMG care nu va fi echipat cu unitatea V8 bi-turbo este SLS 63 AMG, care pastreaza unitatea de 6.208 cmc folosita pana acum de cei de la AMG pentru aceste modele. Noul motor este disponibil in doua versiuni de putere, cea de-a doua avand un plus de performanta gratie pachetului AMG Performance cu care pot fi echipate modelele respective.
Noul motor V8 bi-turbo al celor de la Mercedes-Benz dezvolta 544 CP la 5.500 rpm si ofera un cuplu motor maxim de 800 Nm intre 2.000 si 4.500 rpm. Cu pachetul de performanta AMG, acest motor dezvolta 571 CP la 5.500 rpm si un cuplu motor de 900 Nm intre 2.500 si 3.750 rpm. Unitatea V8 are o cilindree de 5.461 cmc si o masa de 204 kilograme fara lichide. Raportul putere/greutate al acestui motor este de 0.41 kilograme per cal putere, ceea ce inseamna ca fiecare cal putere "trage" 0.41 kilograme.
In cazul pachetului de performanta AMG, fiecare cal putere are o sarcina de doar 0.39 kilograme.Unitatea V8 bi-turbo debuteaza pe Mercedes-Benz S 63 AMG si este cuplata la o transmisie MCT cu sapte trepte. Aceasta transmisie are un mod de eficienta controlata si o functie start/stop. Transmisia MCT foloseste un ambreiaj umed pentru a inlocui traditionalul convertor de cuplu si ofera astfel un raspuns mult mai bun la acceleratie alaturi de o masa redusa cu aproximativ 40 de kilograme. Transmisia are trei moduri diferite de functionare, iar motorul beneficiaza de numeroase elemente si sisteme pentru reducerea consumului de carburant. Pompa de ulei isi modifica presiunea in functie de necesitati, iar intercoolerul acestui model este racit cu apa pentru o eficienta sporita. Alezajul acestui motor este de 98 milimetri, in timp ce cursa este de 90.5 milimetri. Raportul de compresie al noului propulsor AMG este de 10.0:1.
Echipat cu noul motor V8 bi-turbo, Mercedes-Benz S63 AMG accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 4.5 secunde. Viteza maxima a acestui model este limitata la 250 km/h. Pachetul de performanta AMG mareste presiunea dezvoltata de turbine de la 1 la 1.3 bari, iar viteza maxima ajunge la 300 km/h gratie inlaturarii limitatorului electronic. In comparatie cu unitatea pe care o inlocuieste, noul motor al lui S63 AMG consuma cu 25% mai putin carburant si emite doar 246 grame de CO2 per kilometru.
Iata noul motor V8 bi-turbo pe un dinamometru al celor de la Mercedes-Benz:
Via | Autoblog.it
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
-
Porsche a dezvăluit oficial noul facelift pentru 911 Carrera T. Această versiune este dedicată puriștilor și primește doar o cutie manuală. (31.10)
-
Skoda a prezentat oficial noul Kodiaq RS, versiunea de performanță a SUV-ului. Noul model primește elemente vizuale specifice, dar și un motor mai puternic, de 265 de cai putere. (30.10)
ups, facui comentariu monosilabic :)
V8 turbo, 4.8l cilindree, 550 cp, 750Nm.
ia sa va aud acuma ..........................
si viitoru M5............
Asta e motorul tau BMW ( nu detinut, ca la ce fata ai nu o sa detii asa ceva vreodata). Desteptul, inginerul, prea inteleptul din Sibiu, nu prea are nici o importanta ca e mai puternic cu 11 cai sau cat o fi. Mercedes-ul are 5.5l si cuplu aproape dublu fata de BMW si probabil greutatile lor sunt similare. Concluzia trage-o tu, daca poti sa intelegi.
P.S. Renunta la punctele acelea. Sunt neinteresante. Si tot nu mi-ai raspuns la o intrebare mai veche. De ce ti-ai scos poza de la de profil? Sa nu vada lumea ca esti un cac***** blond, manelar, sofer de BMW diesel mai vechi de cand s-a descoperit petrolul?(A nu se inteleg gresit. Nu am nimic cu BMW ori cu diesel).
Daca prostia ar durea cred ca .......sti unde se ajunge........
Lasa punctele mele deoparte ca nu sunt un motiv de cearta.........
Si referitor la BMW nu e vorba numa de cei 11 HP ci si de cilindreea motorului unde BMW are un avantaj mare..........
Deci mai bine iti propun sa analizezi subiectu inainte..........decat sa-l comentezi aiurea..........
Cat despre 'complimentele' pe care mi leai adresat cu ele nu dai dovada numa de un iq sarac.
Salut..........
Nu se compara cu motoarele de BMW care sunt de scurta folosinta.
Inca sunt neinteresante punctele. Pune si tu poza la loc sa mai radem. Nici nu ma intereseaza sa castig in fata cuiva, mai ales a ta (care nu stiu daca a fost vreo "intrecere" vreodata). Si inca ceva: lasa chestiile care oricum te depasesc si mai parcurge o data scoala generala (asta daca ai facut-o), ca nu prea stii sa scrii.
V8 4.4 de 555 hp de pe BMW si 680Nm (1500-5650rpm) sunt cifre mult mai bune decat la Mercedes-Benz.
Asa ca linistete-te ca daca intervin eu iti dizbat dintii din gura , deja turbati astea anti BMW.
Poate o fi asa cum zici dar nu vad nici o dovada, doar vorbele tale. Pana atunci este APROAPE (da, si sus am scris aproape, este diferenta intre "este dublu" si "este aproape dublu") dublu. Multumesc.
@bayer
La tine 2>3. Plimba-te si lasa-ne, periculosule frustrat.
@hmm
Exact!
Concluzie: Am mai spus si mai sus, nu am nimic cu BMW (mai ales cu divizia de motociclete). Doar ca aici este mai bun Mercedes. Frustratilor...
Ti-am scris un reply decent. Era mai simplu un amarat de link in care scrie ce sustii tu. Dar iti mai spun ceva, deocamdata noul M5 e in teste. Cuplul este ESTIMAT, nu sunt date oficiale, e o diferenta.
Nu inteleg ce te agiti atat. Nici macar nu stii cum va arata noul M5, nu prea cred ca o sa il detii curand iar pentru o diferenta de 200 newtoni vad ca esti in stare sa omori.
Nu ma intelege gresit si nu o percepe ca pe o jignire. Partea cu frustrati este pentru cine se simte. Daca te-am jignit DIRECT imi cer scuze (desi nu vad). Revenim:
Cautat, vazut, citit:
Unitatea de 4.4 litri dezvolta peste 550 CP si este cuplata unei transmisii cu dublu ambreiaj. Cuplul motor oferit de versiunea modificata a propulsorului este estimat la 800 Nm.
Estimat. Nu cred ca are rost sa ne certam pe ceva ce teoretic nu exista deocamdata. Cand sustii ceva vi cu argumente solide. ori in cazul de fata, INCA nu exista aceasta versiune de motor. Multumesc de intelegere.
Nu contesta nimeni sportivitatea stiuta a lui BMW (sau legendarul M3, care e46 m3 mi se parea cel mai frumos BMW dupa seria 8). Doar ca unii, cum sunt si eu as prefera oricand un Mercedes 500E (cum erau in filmul Taxi) in fata oricarei masini. Nu o fi mai performant fata de un M, poate nici nu conteaza dar imi place. Oamenii se gandesc prea mult la circuit la secunde castigate etc. de parca in viata de zi cu zi conteaza. Masinile de nivel mai inalt sa spunem, eu le consider egale in viata cotidiana. Ca o fi cu 0.2 sec mai rapida nu stiu unde, este irelevant.
Personal imi place Mercedes de mic. Nu pot sa zic ce anume exact. Poate istoria, poate inovatiile aduse, poate chiar ca si Hitler se plimba intr--unul. Nu stiu. Poate un M3 este mai "smecher" ca un C63. Pentru mine nu prea conteaza. Aleg oricand un C63.
tot ca tot dar cine se baga peste BMW cu motoare nu are nici o sansa.
nu pot sa inteleg de ce aveti mintea asa ingusta.
toata cultura vostra inseamna numai bmw si va comportati k si copii aia de la gradinita.
Referitor la Mihai el m-a jignit din motivul asta si raspunsul a fost pe masura.
Lasati BMW-ul in pace ca isi merita toti banii.
Ce-ar fi sa avem un v8, bi-turbo, de 3,8l cu . . . sa zicem 600 de cai si emisii de doar 300g de codoi . . .
Daca ar fi sa avem acel motor inseamna ca ne-am afla la bordul unui McLaren MP4-12C , care detine un motor creat de la 0 de catre McLaren . Primul 100% facut de ei , evident ca stiu si ei cate ceva despre motoare - si mult mai evident, multe dintre cele stiute de ei au baza in colaborarea cu Mercedes.
Linistiti-va, parca aveti ceva de cistigat din toate astea!
Motor ca motorul!
:))