Mercedes a depăşit Audi la vânzări pentru prima oară în 2010
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes-Benz şi Audi se luptă pentru locul doi în clasamentul vânzărilşor la nivel mondial. Pentru prima dată în 2010, marca din Stuttgart a surclasat rivalii de la Audi şi a ajuns pe locul doi la vânzări pe segmentul premium, fiind la un pas să îi depăşească pe cei de la BMW. În luna mai, diferenţa dintre BMW şi Mercedes-Benz la vânzări a fost doar de 375 de unităţi. Pe de altă parte, diferenţa dintre Audi şi Mercede a fot de 6.500 de unităţi în luna mai.
Cei de la Audi sunt în faţa conaţionalilor de la Mercedes-Benz cu 12.300 de unităţi, deşi au fost surclasaţi în mai de marca din Stuttgart. Cele două mărci au mai avut o confruntare extrem de agresivă a vânzărilor în luna ianuarie a acestui an. Lupta vânzărilor a avut loc pe piaţa din China, unde Mercedes-Benz a vândut 11.500 de unităţi în luna mai. Astfel, marca din Stuttgart a înregistrat o creştere de 121% faţă de aceeaşi lună a anului trecut. Vânzările Audi din China crescut cu 39.9 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, totalizând 88.451 unităţi şi stabilind un record pentru marca din Ingolstadt pe piaţa din China.
Audi speră să înregistreze o creştere a vânzărilor de peste 10 procente şi pe piaţa din Statele Unite ale Americii. În primele cinci luni ale acestui an, nemţii de la Audi au vândut cu 31.4% mai multe unităţi faţă aceeaşi perioadă a anului trecut, înregistrând vânzări de 39.839 de unităţi.
Nici cei de la Mercedes-Benz nu stau rău, modelele E-Klasse şi S-Klasse fiind cele responsabile de creşterea vânzărilor din luna mai şi din ultimele cinci luni. Cererea pentru S-Klasse a crescut cu 41% în luna mai – atingând 5.700 de unităţi şi cererea pentur E-Klasse Sedan a crescut cu 39 procente în aceeaşi lună. Rămâne de văzut dacă Mercedes-Benz va reuşi să treacă peste diferenţa dintre ei şi Audi din primele cinci luni ale anului, sau dacă se va mulţumi cu cea de-a treia poziţie în clasamentul vânzărilor la nivel global pe segmentul premium – presupunând că BMW va păstra acelaşi ritm de creştere prezentat până în acest moment.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Compania chineză Xiaomi a anunțat că a livrat peste 100.000 de unități ale primului său model electric SU7. Aceștia au anunțat că doresc să ajungă la 130.000 de unități livrate. (18.11)
-
Mini a anunțat oficial startul producției noului Cooper Cabrio. Noua variantă decapotabilă a modelului britanic este produsă la uzina din Oxford. (18.11)
-
Potrivit unor declarații făcute de un oficial al mărcii, Abarth nu va mai lansa modele noi cu motoare termice în Europa. Marca italiană devine din acest moment o marcă pur electrică. (18.11)
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
@Dl Toma: Nu cred ca limuzinele sunt cele care duc "grosul" vanzarilor. Mai degraba fratii mai mici inclina balanta.
on: aceasta competitie stransa nu o sa dureze mult intre mercedes si audi , audi avand o un target mai larg in privinta cumparatorilor decat mercedes ... parerea mea ..
Esti sigur ca Audi are un target mai mare? Eu as zice ca Mercedes, care are masini de la Smart ForTwo pana la Mercedes GL, SLS si SLR McLaren. Deci are masini premium de la vreo 10-11000 de euro, pana la vreo 300 000, de la masini de clasa mini, pana la supersport. Cu alte cuvinte are masini in mai toate segmentele si pentru oricine :)
Nu mai zic atunci cand o sa apara noul S-classe care va ridica marca Mercedes pe primul loc..