Mercedes a demarat producţia noului S-Klasse la Sindelfingen

de Bogdan Mirică
Joi, 13.06.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes a demarat oficial producţia noului S-Klasse la uzina sa din Sindelfingen. Fabrica va fi singurul loc în care va lua naştere nava amiral.

Pentru a se asigura că noua generaţie S-Klasse va fi un succes, Mercedes a investit foarte mult nu doar în departamentul de cercetare, ci şi în uzina de la Sindelfingen, cea care a fost desemnată să răspundă de producţia navei amiral.

Germanii au investit aici nu mai puţin de un miliard de euro pentru a pregăti linia de asamblare a noului S-Klasse. Printre altele, în perioada 2011-2013, Mercedes a investit 350 de milioane în divizia de caroserie, 130 de milioane în atelierul de presă şi alte 70 de milioane în partea de asamblare.

Esential 1 miliard de euro a investit Mercedes în uzina de la Sindelfingen pentru producţia noului S-Klasse.
Noi tehnologii de asamblare au fost folosite pentru a produce în serie un acoperiş complet din aluminiu şi pentru a vopsi împreună atât structura de oţel cât şi cea din aliaje uşoare. Odată cu noile investiţii, Mercedes a reuşit să reducă şi costurile, cantitatea de energie necesară pentru fiecare vehicul fiind mai mică cu 20%.

Producţia noii generaţii S-Klasse a fost demarată astăzi în Sindelfingen, linia de asamblare urmând să producă alte trei noi modele pe lângă variantele deja anunţate: cea standard, cea cu ampatament lung şi S-Klasse Coupe.

Toate vor fi produse exclusiv la uzina germană.

Suntem foarte mândri că producţia lui S-Klasse ne va fi rezervată în exclusivitate.

Willi Reiss
Directorul Uzinei Sindelfingen
Willi Reiss, şeful uzinei Mercedes din Sindelfingen, a declarat: „Suntem foarte mândri că producţia lui S-Klasse ne va fi rezervată în exclusivitate. Avem mulţi ani de experienţă în spate şi ne străduim ca în fiecare zi să exportăm produse competitive în fiecare colţ al lumii.”

Noua generaţie S-Klasse va fi disponibilă în versiunile S400 Hybrid, S500, S350 BlueTec şi S300 BlueTec Hybrid. Dieselul, „benzinarul” şi cele două hibride sunt disponibile pentru a fi comandate încă de la mijlocul lunii mai, primele exemplare urmând a fi livrate începând cu 20 iulie.

Comentarii (15)

  • In prima poza se vede cum mosu sprijina roata dreapta - fata ce sta sa cada deci fiabilitate 0 iar in poza 3 ala cauta fiabilitatea cred ca a scapat-o in stalpul lateral.
    23 28
  • Se vede ca sunt inapoiati nemtii in poza 4 muncitoru ala retard a aplecat masina spre dreapta , la japonejii o apleaca spre stanga aia sunt mult mai evoluati si automat mai fiabila daca o apleci spre stanga.
    29 24
  • Adrian
    @ ala
    Ori faci misto ori esti ''tralala '' :)). S-ul este poate una din primele 10 masini din lume care se fabrica cu cea mai mare atentie si pricepere. Japonezii nici nu au idee cata munca si precizie se acorda pt. fabricarea unui S class. Auziti ma si voi cica sprijina roata =))))
    24 10
  • @ ala - Lasa u masinile astea pentru noi , u ramai cu loganul sau rabla inmatriculata pe bulgaria cu volan pe dreapta .
    13 20
  • @Adrian zici tu uitate la expresia fetei lui ca striga la cel care face poza "Hai ma mai repede ca nu o mai pot tine!!!!"
    Ma gandesc daca @Mafia ar fi vazut poza nu ar fi comentat la fel
    18 5
  • @ala: Iti doresc sa vezi intre ochi stema de pe capota de la noul S-class ! Si apoi o sa fi chiar tu cricul care tine roata.
    9 9
  • Se pare ca nu mai stie de gluma pe aici, mie mi s-a parut o gluma reusita cu sprijinitul rotii si cu fiabilitatea pierduta in spatele stalpului:).
    20 3
  • Vasilica
    Ironia este semn de inteligenta pe cand prostia nu, asta aviz unora care comenteaza.
    19 4
  • @Vasilica
    Asa este....dar ''ala'' pare ca vorbeste serios.
    8 5
  • Arata bine masina
    12 0
  • nu stiu cine e "ala" dar m-am distrat bine la comentarii. oameni buni nu mai fiti asa inversunati, fiecare poate avea o parere chiara daca nu coincide cu a vostra !
    10 3
  • Are dreptate @ala.
    In plus, am auzit ca cica inca din timpul proiectarii pe computer s-a constatat ca S-ul nu prea este fiabil. Si cica nici mulajul ala de lut care se face de obicei de catre dept. de design nu le-a iesit deloc fiabil, se tooot stica si l-au tinut mai mult in service.
    12 2
  • in ultimu timp sau cam pierdet 'nume' grele din industrie.......
    CLK sa pierdut..........CL va pieri(din cauza S-ului coupe).......clasicul M3 se va transforma in M4......
    nu inteleg de ce se schimba denumirile unor modele consacrate.........
    4 0
  • @ala- mai cauta in gramatica treaba aia cu ,,la japonejii''...ca este multi!
    2 3
  • Incredibil cati retardati in tara asta de aia suntem la coada europei nici nu ma mira ca anu' asta s-au inscris mult mai putini la BAC!
    Doamne apara si pazeste!!!
    7 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru