Pentru a se asigura că noua generaţie S-Klasse va fi un succes, Mercedes a investit foarte mult nu doar în departamentul de cercetare, ci şi în uzina de la Sindelfingen, cea care a fost desemnată să răspundă de producţia navei amiral.
Germanii au investit aici nu mai puţin de un miliard de euro pentru a pregăti linia de asamblare a noului S-Klasse. Printre altele, în perioada 2011-2013, Mercedes a investit 350 de milioane în divizia de caroserie, 130 de milioane în atelierul de presă şi alte 70 de milioane în partea de asamblare.
Noi tehnologii de asamblare au fost folosite pentru a produce în serie un acoperiş complet din aluminiu şi pentru a vopsi împreună atât structura de oţel cât şi cea din aliaje uşoare. Odată cu noile investiţii, Mercedes a reuşit să reducă şi costurile, cantitatea de energie necesară pentru fiecare vehicul fiind mai mică cu 20%.
Producţia noii generaţii S-Klasse a fost demarată astăzi în Sindelfingen, linia de asamblare urmând să producă alte trei noi modele pe lângă variantele deja anunţate: cea standard, cea cu ampatament lung şi S-Klasse Coupe.
Toate vor fi produse exclusiv la uzina germană. Willi Reiss, şeful uzinei Mercedes din Sindelfingen, a declarat: „Suntem foarte mândri că producţia lui S-Klasse ne va fi rezervată în exclusivitate. Avem mulţi ani de experienţă în spate şi ne străduim ca în fiecare zi să exportăm produse competitive în fiecare colţ al lumii.”Noua generaţie S-Klasse va fi disponibilă în versiunile S400 Hybrid, S500, S350 BlueTec şi S300 BlueTec Hybrid. Dieselul, „benzinarul” şi cele două hibride sunt disponibile pentru a fi comandate încă de la mijlocul lunii mai, primele exemplare urmând a fi livrate începând cu 20 iulie.
Ori faci misto ori esti ''tralala '' :)). S-ul este poate una din primele 10 masini din lume care se fabrica cu cea mai mare atentie si pricepere. Japonezii nici nu au idee cata munca si precizie se acorda pt. fabricarea unui S class. Auziti ma si voi cica sprijina roata =))))
Ma gandesc daca @Mafia ar fi vazut poza nu ar fi comentat la fel
Asa este....dar ''ala'' pare ca vorbeste serios.
In plus, am auzit ca cica inca din timpul proiectarii pe computer s-a constatat ca S-ul nu prea este fiabil. Si cica nici mulajul ala de lut care se face de obicei de catre dept. de design nu le-a iesit deloc fiabil, se tooot stica si l-au tinut mai mult in service.
CLK sa pierdut..........CL va pieri(din cauza S-ului coupe).......clasicul M3 se va transforma in M4......
nu inteleg de ce se schimba denumirile unor modele consacrate.........
Doamne apara si pazeste!!!