Mercedes a creat o versiune BlueTEC a lui G-Klasse
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes-Benz a creat o versiune cu emisii scazute a lui G-Klasse, care foloseste tehnologia BlueTEC. Aceasta tehnologie este dezvoltata special pentru reducerea emisiilor generate de un motor diesel, indeosebit emisiile de NOx (oxizi de azot). Sistemul BlueTEC foloseste lichidul AdBlue, care este o solutie de uree, injectata in evacuare.
Procesul de injectare al ureei in sistemul de evacuare produce amoniac, care conveteste circa 80% din emisiile de oxizi de azot in azot si apa. Intregul proces are loc in convertorul catalitic SCR special. Cei de la Mercedes-Benz au decis sa introduca aceasta tehnologie si pentru un vehicul care poate sa acceseze zone mai izolate ale globului, iar singura modificare fata de alte modele care folosesc BlueTEC a fost mutarea capacului de umplere a rezervorului AdBlue in acelasi loc in care se afla si capacul rezervorului de motorina. Un rezervor plin de AdBlue este suficient pentru aproximativ 12.000 de kilometri.
Mercedes G350 BlueTEC este echipat cu un motor CDI V6 care ofera 210 CP la 3.400 rpm si un cuplu motor maxim de 540 Nm intre 1.600 si 2.400 rotatii pe minut. Modelul emite o valoare extrem de redusa de Nox, cu 50% mai putin fata de versiunea standard a lui G350 CDI, respectand cu brio normele Euro 5 in timp ce ofera acelasi nivel de performanta.
Modelul beneficiaza si de transmisia 7G-Tronic cu sapte trepte si de sistemele ETS si ESP.Via | Automobilesreview
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Cu ocazia Bharat Mobility Expo, MG a lansat modelul Majestor în India. Este vorba despre un SUV, de mari dimensiuni, poziționat în vârful portofoliului de modele destinate acestei piețe. (20.01)
-
Mercedes-Benz pregătește revenirea pe piață a Clasei S Coupe. Noul model poate fi văzut deja într-o serie de imagini patent, iar acesta ar urma să fie produs în serie limitată. (20.01)
-
Skoda a lansat o nouă motorizare pentru varianta hatch a lui Superb. Noua motorizare este o unitate hibridă cu încărcare la priză, care promite să ofere o autonomie electrică de peste 120 de kilometri. (17.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
Comentarii (4)