- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. (22.11)
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Melkus prezintă modelul RS2000 Black Edition
Plus ca nici designul nu este cine stie ce.
De banii aia iti iei un Nissan GT-R de il papa cu tot cu fulgi pe acest "Melkus".
Sigur, este doar o reinviere, dar sa zici ca e noname, arate cat de putin cunosti in afara de VW, BMW, Mertzane si Ferrari
Chiar nu m-am raportat la istoria marcii.Hai sa-ncep si eu sa povestesc despre istoria VW,BMW,Mercedes sau Ferrari.Sa ne batem in istorii.
Ideea este simpla.Melkus asta nu are niciun nume pe piata mondiala de masini.Este un noname din punctul asta de vedere.Nu am auzit niciodata de ei,niciodata nu s-au promovat,deci nu au existat[trecand peste partea cu istoria,acum 150 de ani].Pe cand celelalte marci sunt prezente peste tot si sunt arhicunoscute.Nu pot spune acelasi lucru despre Melkus,deci este un noname.Simplu.
Ma omule ti se pare ca am zis eu ca pentru pasionati nu este o jucarie extrem de rara?Am zis eu ca masina este pentru mine?Am zis eu ca cei care sunt pasionati[+40 de ani] din Germania nu isi vor cumpara modelul asta?Am zis eu ca nu exista lume careia sa i se pare faina masina si cu un prestigiu foarte tare?
Nu am zis aceste lucruri.Tu tot incerci sa combati aici ceva ce am zis eu dar nu accepti nimic din ceea ce iti zic.Tot vii cu alte argumente pe care pur si simplu nu le-am negat ci pentru modul in care vreau eu sa fie pusa problema nu-si au rostul.
Aceasta marca este noname pentru mine,pentru tine,pentru Romania si pentru alte 1000 de state ale lumii.Daca exista 100 de oameni in Germania carora le place modelul si-l cumpara,foarte bine,dar nu poti zice ca masina are cine stie ce nume referindu-ne la scara mondiala.Este o jigodie de rabla din Germania care a fost reinviata de un pasionat si atat.Mare minune. Si eu daca as avea bani si as avea chef as reinvia Trabant si as face supercaruri Trabant.Ai prins ideea.
aha.........probabil vrei exclusivitate sau ceva ce nu au multi.......uite un raspuns......Marcos GT2(GTO) o racheta englezeasca(care se aseamana cu modelele de la TVR)cu un motor de peste 400 de cai si au si un pret muuuult mai mic si este si mai frumoasa decat nemtoaica asta.....