Melkus prezintă modelul RS2000 Black Edition
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Compania germană Melkus a fost fondată de pilotul Heinz Melkus. A început să construiască mașini sport în anii '50, dar și-a închis porțile în 1986. În 1990, afacerea a fost reînviată de fiul lui Heinz, Peter Melkus. Compania nu comercializează decât un singur model numit RS2000. Melkus lansează acum o ediție specială a acestui singur model din gama sa. Botezat RS2000 Black Edition, această nouă variantă se laudă cu o nuanță de negru specială obținută prin aplicarea a șase straturi de vopsea. Avem și elemente de carbon aplicate caroseriei, elemente ce lipsesc pe varianta normală a modelului RS2000.
La interior, tema Black este continuată prin numeroase elemente finisate în negru lucios. Tapițeria este manufacturată din piele Alcantara. Melkus a mai adăugat și un sistem de navigație.
Modificările pentru partea tehnică includ un nou sistem performant de frânare, în timp ce motorul de doi litri turbo de origine Volkswagen sau Opel a primit un mic upgrade de putere.
Dacă pe versiunea normală, motorul dezvoltă 300 CP, pentru Black Edition puterea a fost crescută la 325 CP. Interesant este că clientul poate alege dacă motorul să fie de origine Opel sau VW.La capitolul performanțe, Melkus RS2000 Black Edition poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4.5 secunde iar viteza maximă este de 270 km/h. Partea mai puțin plăcută este prețul acestui automobil. Un exemplar Melkus RS2000 Black Edition costă 149.000 euro.
Via | carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
Plus ca nici designul nu este cine stie ce.
De banii aia iti iei un Nissan GT-R de il papa cu tot cu fulgi pe acest "Melkus".
Sigur, este doar o reinviere, dar sa zici ca e noname, arate cat de putin cunosti in afara de VW, BMW, Mertzane si Ferrari
Chiar nu m-am raportat la istoria marcii.Hai sa-ncep si eu sa povestesc despre istoria VW,BMW,Mercedes sau Ferrari.Sa ne batem in istorii.
Ideea este simpla.Melkus asta nu are niciun nume pe piata mondiala de masini.Este un noname din punctul asta de vedere.Nu am auzit niciodata de ei,niciodata nu s-au promovat,deci nu au existat[trecand peste partea cu istoria,acum 150 de ani].Pe cand celelalte marci sunt prezente peste tot si sunt arhicunoscute.Nu pot spune acelasi lucru despre Melkus,deci este un noname.Simplu.
Ma omule ti se pare ca am zis eu ca pentru pasionati nu este o jucarie extrem de rara?Am zis eu ca masina este pentru mine?Am zis eu ca cei care sunt pasionati[+40 de ani] din Germania nu isi vor cumpara modelul asta?Am zis eu ca nu exista lume careia sa i se pare faina masina si cu un prestigiu foarte tare?
Nu am zis aceste lucruri.Tu tot incerci sa combati aici ceva ce am zis eu dar nu accepti nimic din ceea ce iti zic.Tot vii cu alte argumente pe care pur si simplu nu le-am negat ci pentru modul in care vreau eu sa fie pusa problema nu-si au rostul.
Aceasta marca este noname pentru mine,pentru tine,pentru Romania si pentru alte 1000 de state ale lumii.Daca exista 100 de oameni in Germania carora le place modelul si-l cumpara,foarte bine,dar nu poti zice ca masina are cine stie ce nume referindu-ne la scara mondiala.Este o jigodie de rabla din Germania care a fost reinviata de un pasionat si atat.Mare minune. Si eu daca as avea bani si as avea chef as reinvia Trabant si as face supercaruri Trabant.Ai prins ideea.
aha.........probabil vrei exclusivitate sau ceva ce nu au multi.......uite un raspuns......Marcos GT2(GTO) o racheta englezeasca(care se aseamana cu modelele de la TVR)cu un motor de peste 400 de cai si au si un pret muuuult mai mic si este si mai frumoasa decat nemtoaica asta.....