Megane GT, gata de atac
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Asa cum se stia deja de ceva vreme, Renault va dezvolta o intreaga gama individualizata de acronimul GT, al carei prim membru este Laguna GT, model echipat cu un motor diesel de 2.0 litri si 175 de cai putere. De fapt, sigla GT prezenta sub numele modelului este garantia luxului si a sportivitatii, reprezentand un nivel peste gama RS.
Ei bine, Megane este urmatorul model al familiei Renault care face cunostinta cu nervii sportivi ai inginerilor francezi. Megane GT va dispune de doua propulsoare, la alegere: un 2.0 T de 165 de cai/5000 rpm si 270 Nm/3250 rpm si dieselul de 2.0 litri de 150 CP/4000 rpm si 340 Nm/2000 rpm. Performantele nu intarzie sa apara: echipat cu motorul pe benzina, Megane GT ajunge de la 0 la 100 km/h in 8.3 secunde iar daca are dieselul sub capota ne putem astepta la un consum de doar 5.4 litri/100 km.
Va putea fi comandat atat in versiune cu trei cat si cu cinci usi si va intra in showroom-urile Renault din Europa la finalul acestui an. Printre schimbarile tehnice in raport cu versiunea de serie se numara micsorarea garzii la sol pentru a determina coborarea centrului de greutate, schimbarea parametrilor sistemului de directie asistat electronic si reglarea corectorului electronic a traiectoriei in cazul sistemului ESP, toate acestea avand ca scop, spun cei de la Renault, o masina confortabila atat in oras cat si pe autostrada.
Din punct de vedere estetic, Megane GT primeste un nou spoiler cu elemente cromate ale grilei, jante din alumniu de 17 inch, o nuanta specifica pentru caroserie, “dark metallic” si doua tevi de esapament cromate si amplasate central. La interior facem cunostinta cu pedalierul din aluminiu, volanul imbracat in piele si marcat cu sigla GT. Amintim si tapiteria din piele disponibila ca optiune suplimentara.
Megane GT a fost lansat la Salonul Auto de la Paris si va fi produs in uzina Renault din Palencia, Spania. Urmatoarele versiuni GT ale francezilor vor fi reprezentate de declinarile sportiv-elegante ale viitorului Twingo (care va avea dreptul la “mana forte” a unui 1.2 16v Turbo de 100 de cai), ale viitorului Laguna si nu in ultimul rand ale lui Koleos.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. (22.11)
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
Comentarii (0)