McLaren vrea sa vanda 4000 de unitati anual
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Incheierea contractului cu Mercedes i-a determinat pe cei de la McLaren sa dezvolte propriul supercar, capabil sa inlocuiasca actualul SLR, care se pregateste deja sa iasa din productie. Spionat recent in Scandinavia, supercarul celor de la McLaren, cunoscut sub numele de cod P11, ar urma sa dea nastere unei noi ere in cadrul constructorului britanic.
Ron Dennis, presedintele companiei de nisa, a declarat ca McLaren intentioneaza sa isi mareasca volumul de vanzari in viitorul apropiat. Astfel, de la 100 de unitati produse anual, cifra ar putea creste la 1000 de exemplare in 2011.
Intr-un interviu acordat Financial Times, Ron Dennis a declarat ca McLaren intentioneaza sa investeasca aproximativ 250 de milioane de euro in volumul de productie. Infuzia de capital ar urma sa le permita celor de la McLaren sa vanda modele mai ieftine intr-un viitor apropiat si sa se bata cot la cot cu nume mari ca Ferrari si Lamborghini. O astfel de decizie ar putea face ca dupa 2011 productia sa atinga o cifra de 4000 de unitati anual.
Dennis a precizat ca ceilalti oficiali ai constructorului britanic si-au exprimat dorinta de a pune bazele unei uzine in Marea Britanie, dar aceasta solutie a fost abandonata pentru moment din lipsa unei motivatii financiare suficiente. Mai mult, presedintele McLaren a lasat sa se inteleaga ca viitorul P11 ar putea sa fie produs la una din uzinele Magna din Europa.
Inlocuitorul actualului SLR, viitorul P11, ar urma sa imprumute un propulsor V12 de la Mercedes, capabil sa livreze intre 550 si 600 de cai putere dar si un sistem de deschidere verticala a usilor, in stilul celor intalnite pe modelele Lamborghini. Supercarul cu motor central este asteptat undeva la mijlocul lui 2010, pretul de pornire urmand sa se invarta in jurul valorii de 400.000 de euro.
via | WCF
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (2)