McLaren P1, primele imagini ale interiorului

de Sebastian Toma
Marti, 12.02.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Englezii de la McLaren au prezentat primele imagini ale interiorului lui P1, noul lor supercar. Acesta este minimalist şi imită aspectul unui cockpit.

Esential 1.4 kilograme ar fi cântărit stratul de răşină aplicat în mod normal suprafeţelor din fibră de carbon de la bordul lui McLaren P1.
10.5 kilograme este masa unui scaun de-al lui McLaren P1.
McLaren P1, noul supercar al britanicilor, urmează să fie dezvăluit complet la Salonul Auto de la Geneva. Până atunci, englezii prezintă imagini ale modelului, iar astăzi au prezentat câteva cadre ale interiorului. Habitaclul oferă două locuri şi este "decorat" cu fibră de carbon şi piele. Pentru a reduce pe cât posibil masa lui P1, McLaren nu a aplicat un strat suplimentar de răşină pe fibra de carbon de la bord, aşa cum se obişnuieşte în cazul acestui material, ceea ce îi conferă lui P1 un aspect mult mai agresiv şi un finisaj interesant. Graţie acestei "economii", McLaren P1 este cu 1.4 kilograme mai uşor.

Interiorul este concentrat în jurul şoferului şi este pe cât de simplu, pe atât de funcţional. În ciuda simplităţii, McLaren P1 are un interior care se mândreşte cu un sistem audio Meridian, sistem de navigaţie, sistem de climatizare cu reglare automată şi alte dotări de acest gen.

Astfel, şoferul supercarului britanic nu va avea nici o avalanşă de butoane la îndemână, nici lipsuri importante la acest capitol. O secţiune a plafonului este transparentă, pentru a amplifica senzaţia de spaţiu de la bord.

Urmareste Automarket
Ceasurile de bord au afişaj digital, iar antifonarea lipseşte cu desăvârşire din cabină. Opţional, clienţii vor putea comanda un set de covoraşe ultra-uşoare.
Scaunele sunt construite din fibră de carbon cu ajutorul unei cantităţi minime de material, ceea ce reduce masa la numai 10.5 kilograme pentru fiecare unitate în parte. Pentru fiecare şofer în parte, înălţimea scaunului va fi reglată de cei de la McLaren. Spătarul scaunelor este înclinat la 28 de grade faţă de verticală, dar poate fi înclinat la 32 de grade pentru a asigura mai mult spaţiu pentru casca pilotului atunci când acesta este pe circuit, arată englezii în comunicatul lor de presă.

Via McLaren

Comentarii (1)

  • arogantul
    lor li s-a parut atat de important acel 1kilogram de rasina?

    sa intelegem ca masina a fost setata sa fie condusa de o persoana cu o greutate foarte precisa si ca pe timpul condusului nu se consuma benzina?

    ce sens are acea economie de 1,4 kilograme?
    NICI UNA, 1,4 kilograme poate sa cantaresca scaunul meu cand sunt constipat, sau geanta nevestei mele. pot sa fii cu 1,4 kilograme mai gras daca nu faci sport o luna
    si exemplele pot continua


    chestia asta cu 1,4 kile este MARKETING pt fraieri
    aaaa, daca erau 10 sau 20 de kile, aia era o economie despre care putem sa discutam ca are o importanta in performantele masinii.
    5 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru