Interiorul este concentrat în jurul şoferului şi este pe cât de simplu, pe atât de funcţional. În ciuda simplităţii, McLaren P1 are un interior care se mândreşte cu un sistem audio Meridian, sistem de navigaţie, sistem de climatizare cu reglare automată şi alte dotări de acest gen.
Astfel, şoferul supercarului britanic nu va avea nici o avalanşă de butoane la îndemână, nici lipsuri importante la acest capitol. O secţiune a plafonului este transparentă, pentru a amplifica senzaţia de spaţiu de la bord. Ceasurile de bord au afişaj digital, iar antifonarea lipseşte cu desăvârşire din cabină. Opţional, clienţii vor putea comanda un set de covoraşe ultra-uşoare. Scaunele sunt construite din fibră de carbon cu ajutorul unei cantităţi minime de material, ceea ce reduce masa la numai 10.5 kilograme pentru fiecare unitate în parte. Pentru fiecare şofer în parte, înălţimea scaunului va fi reglată de cei de la McLaren. Spătarul scaunelor este înclinat la 28 de grade faţă de verticală, dar poate fi înclinat la 32 de grade pentru a asigura mai mult spaţiu pentru casca pilotului atunci când acesta este pe circuit, arată englezii în comunicatul lor de presă.Via McLaren
sa intelegem ca masina a fost setata sa fie condusa de o persoana cu o greutate foarte precisa si ca pe timpul condusului nu se consuma benzina?
ce sens are acea economie de 1,4 kilograme?
NICI UNA, 1,4 kilograme poate sa cantaresca scaunul meu cand sunt constipat, sau geanta nevestei mele. pot sa fii cu 1,4 kilograme mai gras daca nu faci sport o luna
si exemplele pot continua
chestia asta cu 1,4 kile este MARKETING pt fraieri
aaaa, daca erau 10 sau 20 de kile, aia era o economie despre care putem sa discutam ca are o importanta in performantele masinii.