Expus în premieră mondială cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, noul McLaren 650S se bucură deja de o primire călduroasă din partea publicului. Combinaţia estetică dintre aspectul frontal al supercarului P1 şi partea posterioară a actualului MP4-12C se pare că a prins bine la public. Mai ales că vorbim şi de un bagaj de putere considerabil, de 650 de cai.
Aceste atribute fac din 650S un model mai popular decât MP4-12C, produsul entry-level din gama constructorului britanic. Asta chiar şi în condiţiile în care preţul de pornire al lui 650S este de aproximativ 230.000 de euro, cu aproape 20.000 de euro mai mult.
Creat pentru a umple golul dintre P1 şi MP4-12C, noul 650S pare să câştige teren în faţa modelului de bază, furând din clienţii acestuia. Motiv pentru care McLaren a oprit momentan producţia lui MP4-12C pentru a face loc cererilor primite pentru 650S.Richard Molyneux, şeful operaţiunilor financiare McLaren, a confirmat suplimentarea producţiei modelului 650S în detrimentul vechiului MP4-12C.
„Există un număr de clienţi care îşi doresc tot ce e mai nou şi mai bun. Noul 650S este o reacţie la acest trend şi o dovadă a gradului de cunoaştere la care am ajuns. Nu are rost să ne facem lecţiile acum, dar să le punem în aplicare abia peste şase ani”, a declarat Molyneux.Despre viitorul actualului MP4-12C, căzut într-un con de umbră după lansarea fratelui mai mare, nu există prea multe informaţii. Mai multe voci anunţă deja sfârşitul pentru modelul care a relansat brandul britanic.
Acest 650s are fata de p1 si spate de 12c. Probabil in curand o sa scoata alt model cu spate de p1 si fata de 12c.
Parca ma uit la gama Audi.