Electrificarea a pus stăpânire și pe imaginația constructorilor de supercaruri, iar McLaren se gândește foarte serios la acest lucru. Conform informațiilor venite din Marea Britanie, firma din Woking continuă să evalueze avantajele sistemelor de propulsie electrice.
Britanicii au sugerat de ceva vreme că înlocuitorul lui P1 o să fie 100% electric, iar acum lucrurile se apropie de verdictul final. Implicarea McLaren în Formula E și strategia Track 22 prin care până în 2022 jumătate din gamă să fie reprezentată de modele hibride au dus la un numitor comun.
McLaren spune că un supercar/hypercar cu motor electric este mai simplu și poate fi așezat mai aproape de asfalt. Totuși, în aceste momente, o problemă majoră este reprezentată de pachetul de baterii.
Mark Vinnels, directorul executiv pentru programele de dezvoltare din cadrul McLaren, spune că producătorii de baterii lucrează la capacitate maximă pentru a îmbunătăți desitatea energetică a unei baterii, însă un supercar va avea nevoie de o baterie cu densistate de putere sporită.
"Primul termen promovează autonomia, iar al doilea promovează performanța.
Totodată, cu cât ai o baterie cu densitate de putere mai mare cu atât vei întâmpina mai multe probleme când vine vorba de răcirea ei", a completat Mark Vinnels.Via | Autocar
in fiecare an se anunta macar o tehnologie noua si muult mai buna pt baterii, sa inceapa cu astea "ascunse" parca.