McLaren da lovitura pe piata designerilor
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Faptul ca McLaren si Mercedes si-au despartit drumurile nu inseamna ca partea britanica a renuntat la un proiect de vaza precum SLR, ci ca va naste un alt concept, propriu, cel putin la fel de bun ca modelul creat in colaborare cu producatorul din Stuttgart. Iar pentru a face fata noii provocari, McLaren avea nevoie de un designer trecut prin focurile birourilor de creatie ale marilor constructori europeni. Si l-a gasit: este vorba de Frank Stephenson, omul care a semnat generatiei moderne Mini.
Stephenson vine de la Fiat, acolo unde a fost unul dintre responsabilii de creatie a doua dintre modelele indelung aclamate pentru stilul acestora: noul 500 si Fiat Bravo. Inainte de a face parte din structura de creatie a Grupului Fiat, britanicul a lucrat la BMW, acolo unde - pe langa Mini - a dezvoltat BMW X5. Alte lucrari care il reprezinta pe Frank Stephenson sunt Ferrari F430 si Maserati MC12, doua modele ceva mai apropiate ca idee de ceea ce va trebui sa creeze in cadrul McLaren.
via | Worldcarfans
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (1)