Îndepărtarea lui Luca di Montezemolo de la cârma Ferrari a avut de a face cu diferențele de opinie dintre el și Sergio Marchionne, actualul șef al Alianței Fiat-Chrysler. Montezemolo, cel care a salvat compania de la faliment în anii `90, nu dorea ca producția Ferrari să progreseze, pentru a menține nivelul de exclusivitate al brandului.
Marchionne și-a dorit în schimb un Ferrari care să producă mai mult pentru a susține dificultățile financiare ale Grupului Fiat-Chrysler. Se pare că mazilirea lui Sergio Marchionne nu a fost în zadar, Ferrari îndreptându-se cu pași repezi către un nou an record, primul an în care producția va depăși 8000 de unități livrate.
Italienii se bazează pe o creștere a producției și a vânzărilor. Modele ca 488 GTB, 488 GTB Spider și California T înregistrează o creștere considerabilă. China și Orientul Mijlociu sunt piețele cu cea mai mare absorbție de mașini, în creștere cu 26, respectiv 14%.
Au scăzut în schimb vânzările supercarurilor cu motoare V12, întrucât La Ferrari a fost deja epuizat, iar FF așteaptă ca faceliftul să îi ia locul. Absența este suplinită de ediția specială Ferrari F12 tdf (foto).Evoluțiile pozitive din ultimele șase luni au făcut ca Ferrari să livrez 4096 de mașini, anticipându-se astfel o depășire a pragului de 8000 de unități până la finele acestui an. Încasările au crescut și ele, ajungând la 811 milioane de euro.
Comentarii (0)