Esential
19.990 | de euro va costa versiunea de baza a lui Mazda6 |
170 | de cai putere are cel mai potent motor al lui Mazda6, 2.6 litri pe benzina |
19.990 | de euro va costa versiunea de baza a lui Mazda6 |
170 | de cai putere are cel mai potent motor al lui Mazda6, 2.6 litri pe benzina |
Mazda a anuntat oficial ca noul Mazda6 va fi prezent in showroom-urile romanesti ale constructorului japonez incepand cu luna decembrie. Pretul versiunii de baza a berlinei, cu toate taxele incluse, va fi de 19.990 de euro.
Mazda6 va dispune de patru variante de motoare, trei pe benzina – de 1.8, 2.0 si 2.5 litri si una diesel de 2.0 litri. Cel mai puternic motor este cel de 2.5 litri. Acesta este complet nou, dezvolta 170 CP si o viteza maxima (pentru versiunea sedan) de 220 km/h. Toate motoarele au fost optimizate si prezinta valori de consum reduse fata de versiunile anterioare (consum mai mic cu 6.9 litri/100 km pentru motorul de 2.5 litri, cu 11.7 litri/100 km pentru 1.8, cu 10.3 litri/100 km pentru 2.0 si cu 6.7 litri/100 km mai putin pentru motorul diesel).
Noul model Mazda6 va fi disponibil in 5 versiuni de dotari si va oferi inclusiv varianta unei cutii de viteze automate cu 6 rapoarte, disponibila pentru motorul de 2.0 litri pe benzina. Standard, modelul va fi echipat cu sistemele ABS, de distributie electronica a franarii (EBD), controlul dinamic al stabilitatii (DSC), controlul electronic al tractiunii (TCS) si asistenta la franare.
Siguranta activa este imbunatatita si prin utilizarea unor discuri de frana ventilate mai mari pentru rotile din fata. Acestea masoara 299 mm si fac posibila o distanta de franare de la 100 la 0 km/h de 39 m (in conditiile de test Mazda).Mazda6 va oferi ca dotari de siguranta si sistemul de faruri adaptabile (AFS), senzori de parcare, senzori pentru presiunea pneurilor, tetiere active pentru scaunele din fata, airbag-uri pentru sofer si pasagerul din dreapta, airbag-uri laterale pentru partea din fata si airbag-uri cortina, sistemul ISOFIX si pedale de frana si ambreiaj deformabile.
Obiectivul de vanzari pentru noua Mazda6 în Romania in 2008 este de 400 de unitati. Dintre acestea, 20% vor fi reprezentate de motorizari pe benzina si 80% de motorizarea diesel. In decembrie, pe piata din Romania se va lansa doar versiunea sedan cu motorizarile pe benzina, iar in 2008 vor urma versiunile hatchback si sport combi, precum si motorizarea diesel.
Mestere, eu zic ca era interesant sa ne spui si cat consuma acumam ca pana la urma asta conteaza mai mult, nu cu cat a scazut
Eu nu ii inteleg pe astia de ce pun 3 motoare pe benzina si unul diesel daca au pretentii sa vanda 80% din masini pe diesel? De ce nu aduc in oferta mai multe variante diesel? Acelasi motor dar cu diverse puteri sa ai de unde alege.