Mazda6 a ajuns oficial şi în România. Noua generaţie a sedanului de clasă medie vine cu noul limbaj de design Kodo şi cu o gamă largă de tehnologii SkyActiv.
Berlina japonezilor va fi disponibilă în ţara noastră din ianuarie 2013 cu un preţ oficial fixat la 21.690 de euro. Eticheta este valabilă pentru versiunea pe benzină de 2.0 litri şi 145 de cai putere. Noutatea absolută pe care ne-o propune Mazda este faptul că preţul de pornire, precum şi celelalte valori, vor fi identice, atât pentru berlină cât şi pentru varianta break.
Noua Mazda6 oferă publicului din România patru echipări, botezate Emotion, Challenge, Attraction şi Revolution. Ca de fiecare dată, constructorul japonez promite o echipare standard extrem de generoasă.
În cazul noului Mazda6 Emotion, clienţii vor primi jante de 17 inch din aliaj, sistem de evacuare dublu, aer condiţionat, geamuri şi oglinzi acţionate electric, sistemul i-STOP, sistemul de frânare regenerativă i-Eloop (standard doar pe motorizările diesel), sistem audio compatibil MP3, USB, AUX cu comenzi la nivelul volanului, stopuri cu illuminare LED, buton de pornire motor, senzori de monitorizare a presiunii din pneur şi airbaguri frontale, laterale, cortină faţă-spate. Nu lipsesc sistemele de control al tracţiunii, de stabilitate dinamică şi de asistenţă la plecarea din rampă.Cei care doresc un nivel de siguranţă ceva mai ridicat pot opta pentru o echipare superioară care include tehnologia i-ActiveSense. Aceasta promite sistemul inteligent de frânare în oraş (SCBS), controlul automat al fazei lungi (HBCS), sistemul de avertizare la depăşirea benzii de rulare (LDWS), sistemul de monitorizare spate a vehiculului (RVM), pilotul automat adaptiv Mazda şi sistemul inteligent de frânare la viteze între 15-145km/h (SBS).
Gama de motorizări a noului Mazda6 va include, pe lângă unitatea pe benzină de 145 de cai deja anunţată, şi alte propulsoare diesel şi benzină. Lista opţiunilor pe benzină este completată de motorul de 2.0 litri 165 de cai putere şi de vârful de gamă de 2.5 litri şi 195 de cai putere.
Pentru cei care preferă dieselul, Mazda oferă două versiuni de putere ale motorului de 2.2 litri, una de 150 şi una de 175 de cai putere. Ambele respectă normele de poluare Euro 6.
MAZDA6 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Mazda6 2.2 CD150 CP Emotion |
150 | 4.1 | 9 | 23.690 |
Chevrolet Malibu 2.0 CRDI 160 CP LT 6AT |
160 | 5.1 | 9.7 | 25.300 |
Renault Laguna 2.0 dCi 150 CP Dynamique Navi |
150 | 4.8 | 9.5 | 24.300 |
Ford Mondeo 2.0 TDCI 140 CP Trend |
140 | 4.9 | 9.5 | 25.250 |
Hyundai i40 1.7 CRDi 136 CP Highway |
136 | 5.1 | 10.3 | 25.238 |
Opel Insignia 2.0 CDTI 160 CP Edition |
110 | 5.1 | 9.5 | 27.100 |
Citroen C5 2.0 HDi 140 CP Seduction |
140 | 5.7 | 10.6 | 24.700 |
Peugeot 508 2.0 HDi 140 CP Active |
140 | 4.8 | 9.8 | 25.823 |
Volkswagen Passat 2.0 TDI 140 CP Trendline |
140 | 4.6 | 9.8 | 23.824 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
BTW si Honda Civic Sedan arata binisor ( bn e vreo 18k ) si are f multe dotari in standard
Totul arata frumos cu exceptia a 2 lucruri. Frana de mana - cel mai hidos lucru vazut in ultima vreme...si stopurile spate pentru dat cu spatele..nesimetrice - unul alb si altul negru - se sparge simetria.