Mazda sărbătoreşte intrarea în producţie a noii generaţii Mazda6. Modelul a fost introdus în producţie la fabrica Hofu nr.2 din prefectura Yamaguchi, Japonia, în cadrul unei festivităţi organizate la uzina respectivă. Ceremonia a fost marcată de prezenţa a 500 de persoane, printre care s-a aflat şi Takashi Yamanouchi, Preşedinte şi CEO Mazda. Pe lângă primul Mazda6 de generaţie nouă, echipat cu un motor Skyactiv-G de doi litri, cei de la Mazda au adus pe linia de fabricaţie şi versiunea Wagon a modelului lor de clasă medie.
Noul Mazda6 este primul model care va fi echipat cu sistemul unic de frânare regenerativă Mazda, denumit i-ELOOP. Debutul european al lui Mazda6 va avea loc până la finalul acestui an. Cei de la Mazda plănuiesc să producă aproximativ 120.000 de Mazda6 pe an la uzina din Hofu. Odată cu intrarea în producţie a celei de-a treia generaţii a lui Mazda6, japonezii sărbătoresc 30 de ani de startul producţiei la fabrica Hofu şi zece ani de la debutul primei generaţii a lui Mazda6.
Noua generaţie a lui Mazda6 va debuta în premieră mondială în cadrul Salonului Auto de la Moscova, programat între 29 august şi 9 septembrie. Europenii vor putea vedea maşina abia la Salonul Auto de la Paris, la sfârşitul lui septembrie. Japonezii au ales ca primul exemplar Mazda6 care părăseşte linia de fabricaţie să fie o versiune Wagon, destinată pieţei din Europa, vopsită în roşu.Via Mazda
Masinuta aceasta,''noua Mazda 6'',ii va rupe pe rivalii ei,la propriu si la figurat.Passatul va fi primul care va fi invins foarte usor,de acest nou model.Passatul este invechit,nu are nimic schimbat la el,mai degraba este un facelift,nu unul nou.Astept si viitorul Accord care dupa cate am vazut eu va fi foarte tehnologizat la interior la fel ca Acura TL.