Mazda5 va fi vândută şi sub sigla Nissan în Japonia
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mazda şi Nissan vor avea un parteneriat mai strâns, în urma căruia cei de la Nissan vor primi o versiune proprie a lui Mazda5. Versiunea respectivă va fi comercializată doar în Japonia, nefiind în plan comercializarea modelului pe mai multe pieţe sub sigla Nissan. Debutul versiunii respective pe piaţa niponă va avea loc în mai 2011. Monovolumele sunt extrem de căutate pe piaţa din Japonia, indiferent de dimensiunile acestora.
Mazda5 s-a vândut în peste 885.000 de unităţi de la debutul său din 1999. Spre deosebire de versiunea Nissan a acestui model, Mazda5 este oferit pe 60 de pieţe la nivel global. Pentru moment, nu există nicio imagine a viitorului model Nissan. Oficialii Mazda au subliniat faptul că modelul va avea un aspect complet diferit faţă de Mazda5, sau cel puţin va fi o distincţie clară între cele două modele.
Mazda şi Nissan mai au o colaborare, care vizează vehiculele comerciale. Modelul Nissan Bongo (cunoscut în Europa sub numele de Vanette) este vândut sub numele de Mazda Familia Van.
O colaborare extinsă între Mazda şi Nissan ar crea o legătură şi cu Renault, Infiniti, Smart şi Mercedes-Benz. Cei de la Mazda au început să se îndepărteze de Ford, alături de care dezvoltaseră modelele Fiesta şi Mazda2, dar şi Ranger şi BT-50. Colaborarea dintre cei doi producători s-a restrâns, pentru moment, la modelele Ranger şi BT-50.Via | Automedia.bg
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
-
După mai multe luni de incertitudine, Volkswagen a ajuns într-un final la un acord cu sindicatul IG Metall. Prin urmare, producătorul nu va mai fi nevoit să închidă fabricile din Germania. (21.12)
-
Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat, respectând promisiunea mărcii italiene de a livra primul model 17 decembrie. Proiectul a fost lansat în timpul Marelui Premiu de F1 de la Monza din 2022. (20.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Daca intra si Mazda in acel grup , Renault va deveni producatorul mondial numarul 1 :))))
De ce nu fac toti producatorii un mare grup mondial , astfel vor fo toti numarul 1 , nu e mai bine asa ?
:))))
Aasta as insemna cam 4 mil+3.6mil =7.6 milioane.Stiu ca declarase Marchione candva ca ia in vedere o astfel de alianta.Fiat si PSA coloboreaza de mult pentru fabricarea masinilor comericiale, si pana in momentul de fata au iesit produse foarte bune.
Opel si Renault sunt la cutite pe aceleasi piete, la fel si PSA cu Fiat.
Asemenea fuziuni nu se vor produce niciodata.